Paginanummering Word2003

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31
Op het moment ben ik bezig om een opzet van een afstudeerverslag te maken. De bedoeling is een aantal pagina's als de titelpagina, pagina met een voorwoord, pagina met de inhoudsopgave en een pagina met een samenvatting voorzien zijn van een kop- en voettekst, maar niet van een pagina nummer. Voorop zit de omslag, deze mag geen kop- en voettekst krijgen en geen paginanummer. De pagina na de samenvatting, de inleiding, moet zijn voorzien van een kop- en voettekst en paginanummer, genummerd vanaf '5'.

Nu ben ik al anderhalve dag letterlijk aan het klooien en schelden, maar het wil niet lukken. Elke keer als ik bij een van de eerste pagina's de nummering weg haal gebeurd dat meteen voor het hele document. Wanneer ik een 'sectie' voor de kop- en voettekst maak begint de nummering bij de 2'e sectie doodleuk weer vanaf '0', ipv dat er word doorgenummerd ...... En haal ik de nummering bij de eerste sectie weg, dan is deze ook meteen bij de 2'e sectie verdwenen..... Kan iemand mij vertellen hoe ik dit wel voor elkaar krijg, dit is echt zwaar frustrerend .... :'(

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:57
Je moet inderdaad met secties werken. Vervolgens moet je dan bij sectie 2 vertellen dat je de header c.q. footer niet gelinked (misschien 'gekoppeld' in Nederlands?) wilt hebben aan de vorige.

Zie hier een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i290.photobucket.com/albums/ll248/krystyne20/Word2003footer-1.gif

Ik bedoel het knopje links naast de gele/ingedrukte. (Heb zelf geen 2003 dus kan even niet de juiste screenshot voor je schieten)... Is het die niet?

Only when it is dark enough, can you see the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

Reptile209

- gers -

In een nieuwe sectie kan je vervolgens aangeven bij welk paginanummer de nummering moet beginnen. 't Is een kwestie van alle nodige secties aanmaken, koppelingen verwijderen en inhoud aanpassen aan je wensen.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. En ook vooral in die volgorde: eerst secties aanmaken en de koppeling uitzetten, dan pas de inhoud aanpassen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31
Het werkt gewoon, hoe is het mogelijk _/-\o_

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)