Ik heb mijn diamond laten verdrinken waardoor de aan/uit knop nu niet meer werkt.. Is er een manier om in het register iets te editen waardoor deze functie wordt overgenomen door een andere knop?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door veggel75 op 01-04-2010 13:43 ]
Ik heb nogmaals gekeken, maar ik heb alleen maar de mogelijkheid om mijn rode telefoonknop (einde gesprek knop) in te stellen bij lang in houden. Maar daar staat geen optie bij op de telefoon in standby te zetten.Prulleman schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:51:
heb je wel goed gekeken? misschien dat je menu structuur anders is, maar bij mijn mda compact (HTC magician van 6 jaar oud met pocketpc 2003 se) en mijn X1 hebben beide deze optie.
wat voor rom heb je draaien? iets met HTC Sense/Manilla? dan zou je bij je setting tab kunnen kijken bij other > keylock settings
Ik had iets duidelijker moeten zijn, sorry. Als de batterij op is start de telefoon zichzelf telkens opnieuw op totdat de batterij echt helemaal leeg is, hij zit dus in een loop. Ik kan hem dus wel aan zetten (dat doet hij dus automatisch), maar niet uitzetten. Het scherm kan daardoor ook niet meer uit.WingsOfFury schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:49:
Als je je aan/uit knop niet kunt meer kunt gebruiken, hoe kun je dan je tel nog gebruiken? Zit hij permanent in de oplader? Anders is hij binnen een paar uur leeg, óf als hij eenmaal in standby springt krijg jij hem er dus niet meer uit...
Bij Instellingen -> Systeem staat inderdaad geen optie om met elke knop uit standby te komen. Ik kon hem tenminste bij mijn Touch Pro ook niet zo snel vinden, maar herinner mij wel ergens zo'n optie gezien te hebben. Probleem blijft dan wel dat je niet met elke knop IN de standby kunt komen, en de TS dus altijd moet wachten tot zijn tel automatisch in standby gaat.
Het lang ingedrukt houden van de eind-toets om de telefoon te blokkeren (niet in standby zetten) werkt bij mij niet eens. Het beeld flikkert 1 keer, maar meer gebeurt er niet...
Een vriend van mij heeft ook een kapotte aan/uit knop op zijn iPhone zitten en ik kan je wel aanraden om te proberen die knop werkend te krijgen (even föhnen ofzo?) of een nieuw toestel te kopen als je daar geld voor hebt. Het zorgt bij hem echt voor heel veel irritatie
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq