XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 4
probeer het hier
probeer het hier
Do what you love, do it often
Daar is Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 4 voor 
Let er wel even op dat je je lijstje uittypt, tabellen of afbeeldingen worden niet getaxeerd.
Let er wel even op dat je je lijstje uittypt, tabellen of afbeeldingen worden niet getaxeerd.
Wow
, das snel...
Ik had nog even gekeken maar ik kon niet zo 1,2,3 vinden of Tweakers een dergelijk topic heeft.
Bedankt!
Ik had nog even gekeken maar ik kon niet zo 1,2,3 vinden of Tweakers een dergelijk topic heeft.
Bedankt!
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Een GTX280 van 1 maand oud? Die worden al heel lang niet meer verkocht voor zover ik weet
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Heb hem vorige maand bij Cool-Prices op de kop kunnen tikken, was nog gesealed en alles... dusja, vrij nieuwbwerg schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:24:
Een GTX280 van 1 maand oud? Die worden al heel lang niet meer verkocht voor zover ik weet
Pagina: 1