Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simpele vraag; Ik ben op zoek naar een mediaspeler. Het viel mij op dat eigenlijk zo'n beetje alle mediaspelers imo te lelijk voor woorden zijn. Heb je een mooie speler, ziet hij eruit als een nintendo snes.
Ik zit verlegen om een model wat de standaard audioformaten heeft zodat ie op mijn bestaande audioapparatuur kan staan zonder een vlag op een modderschuit te worden.. Echter deze spelers zijn dun gezaaid. Heeft dit een reden?

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-02 17:03

Roytoch

Nietes

Die dingen zijn vaak zo klein en lowbudget dat het weinig zin heeft om er een mooie 43 centimeter brede ht oplossing voor te maken, heb ik het idee. Het is inderdaad zonde dat ze niet bij je ht apparatuur passen. Wel vraag ik me af, is zo'n Xtreamer bijvoorbeeld lelijk dan? Dat is een mooi klein staand apparaatje immers?

Welles

Verwijderd

Topicstarter
kijk, op zichzelf zijn die dingen niet lelijk. maar denk je even in, een complete full size audioset, en dan komen er twee van die afwijkende apparaten bij. De een is dus de mediaspeler. en helaas zit ik al opgescheept met zo'n digitale ontvanger van ziggo. Nog zo'n foeilelijke uitbreiding.

Ik wil trouwens best bijleggen voor een mooie behuizing.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 14:17 ]