Toon posts:

Medion Akoya E1217 (MD97298) toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag, mijn vriendin heeft kort geleden een medion akoya gekocht. Volgens mij een E1217 (MD 97298). Ze zit sinds gisteren in het buitenland en nu smst ze me dat sommige toetsen van het toetsenbord gewoon niet meer werken. Ik heb wat dingetjes met haar geprobeerd, maar het levert geen resultaat op. Iemand die mij verder kan helpen?

Alvast bedankt.

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Misschien is het handig om die dingetjes die je gedaan hebt even te noemen voordat wij hier van alles neer zetten wat al is gebeurd!?
Wat zijn sommige toetsen gewoon willekeurige of toevallig allemaal toetsen waar een extra 2e of 3e teken bij staat of de functietoetsen?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om random toetsen. Ik heb haar laten kijken of ze het toetsenbord kon updaten bij configuratie scherm en ik heb haar gevraagd of het toetsenbord wel op Engels stond. Heb haar voor de zekerheid ook ff op de Fn knop laten drukken maar dat hielp dus niet.

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 17:48
Staat Num-Lock misschien aan?

• ksmedts
start de computer eens op in veilige modus, of liever nog in dos of live cd om te kijken of er niet een programma/driver de toetsen blokkeerd

Verwijderd

Topicstarter
Toetsen doen het ook niet in veilige modus. Hardware probleem dus?

EDIT: Alle middelste letters werken niet meer en ook e, t, i, z, v, m en wat tekens ook niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 21:01 ]

• ksmedts
begint het wel op te lijken, aangezien er in de veilige modus geen software gestart wordt wat dit zou kunnen veroorzaken.
Denk dat je beter contact met medion kunt opnemen.
Pagina: 1