Empire Earth 2 lookalikes?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330000

Topicstarter
Naam zegt eigenlijk alles al.

Ik zoek een spel dat lijkt op Empire Earth. Ik hou van spellen die veel onderzoek mogelijk maken en een zo'n groot mogelijke tijdslijn beslaan.

Dus, discussieer :D Wat vinden jullie goede spellen met een grote tijdslijn en veel onderzoeksmogelijkheden?
Wat zouden jullie mij aanraden als ik iets anders zoek dan Empire Earth? (Deel 3 schijnt erg slecht te zijn, nog niet geprobeerd uit angst dat mijn pc te low-end is :) reviews laten weinig spaanders heel though.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:02
Empire Earth 1, die is imho beter als 2. 3 is echt minder. Speelt lang niet zo fijn, en is het samengeduwd in 4,5 ages? Daar zijn de sprongen veel te groot en moet je 'wachten' tot je naar de volgende age kan.

Rise of Nations is denk ik wat het dichste in de buurt komt, wat op zich ook vermakelijk is. Enkel jammer dat je in de 'laatste age' 'instand build' kan uitvinden, dat haalt het balans volledig weg.

Age of Empires ken je natuurlijk ook, zelfde alleen dan wat minder extreem in de 'ages'.

[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 01-04-2010 22:00 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Civilization, willekeurig welk deel.
Galactic Civilization 2 + expansies.

Dan kan je wle een jaar vooruit ;).
Vooral Galactic Civ met alle expansies is onovertroffen in het genre.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:02
Imho is civilisation een heel ander genre qua rts dan age of empires of empire earth.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 330000 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:58:
Naam zegt eigenlijk alles al.

Ik zoek een spel dat lijkt op Empire Earth. Ik hou van spellen die veel onderzoek mogelijk maken en een zo'n groot mogelijke tijdslijn beslaan.

Dus, discussieer :D Wat vinden jullie goede spellen met een grote tijdslijn en veel onderzoeksmogelijkheden?
Wat zouden jullie mij aanraden als ik iets anders zoek dan Empire Earth? (Deel 3 schijnt erg slecht te zijn, nog niet geprobeerd uit angst dat mijn pc te low-end is :) reviews laten weinig spaanders heel though.)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k