ik gok op een 26e plaats
69 is onrealisties, want we staan nu al op #70.
Ik ga voor #29, precies in de top 30
Ik ga voor #29, precies in de top 30

[ Voor 3% gewijzigd door devino op 31-03-2010 08:16 . Reden: positie vet gemaakt ]
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Ik neem aan dat je bedoelt hoe hoog DPC bij E@H eindigt op 30 april ?Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:50:
Hoe hoog eindigt EAH in het totaalklassiment de laatste dag in april (we hanteren tadah)?
En dan gok ik op 25.
@ guidogrid : heb je het project al eens ergens besproken oid ? B.v. resultaten ?
Misschien dat het in de toekomst een plaatsje krijgt hier. Moeten er wel voldoende wuutjes zijn om te herkauwen.
[ Voor 25% gewijzigd door MAB The Frisian op 30-03-2010 08:04 ]
We eindigen eind april op plaats 43.
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Het zal plek 32 worden!
[ Voor 13% gewijzigd door DigiK-oz op 31-03-2010 00:57 ]
Whatever
Dan ga ik voor plek 31
edit:
Dikgedrukt dus
Dikgedrukt dus
[ Voor 46% gewijzigd door Noordvogel op 31-03-2010 10:00 ]
@iconized: Wat krijgt de winnaar??
42 voor mij btw
42 voor mij btw
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
er mag toch wel 2x hetzelfde worden gezegd? als jij denkt dat we daar eindigen dan hoef je toch niet te veranderen omdat iemand anders dat al genoemd heeft. 
en de eerste prijs wordt dan gewoon gedeeld
Ho, dus er zijn meer prijzenRubeo38 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:27:
er mag toch wel 2x hetzelfde worden gezegd? als jij denkt dat we daar eindigen dan hoef je toch niet te veranderen omdat iemand anders dat al genoemd heeft.
dat weet ik dus verder niet, maarja bij een uitdaging/wedstrijdje hoort m.i. wel een prijsje (ook al is het eeuwige roem)
Ho even, jij hebt het over verdelen van de eerste prijsRubeo38 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:46:
dat weet ik dus verder niet, maarja bij een uitdaging/wedstrijdje hoort m.i. wel een prijsje (ook al is het eeuwige roem)

Dan moet er ook een 2de en evt. meerdere prijzen zijn

dan gok ik 23... beetje optimistisch zijn mag toch?? :d
Ik denk nét niet in de Top 30. Dus nummer 31 it is.
ga ik voor nr 39
dus...

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Is het niet makkelijker de boel in een poll te gieten?
Poll: Hoe hoog eindigt EAH in het totaalklassement | ||||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 | • 10 • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 | • 20 • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 | • 30 • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 | • 40 • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 | • 50 • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 | • 60 • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 |
Voor een plaats in de top 30 moeten we, als ik even snel reken, minstens een meloen/dag gaan halen
Ik denk dat we rond plek 34 / 36 terechtkomen
Ik denk dat we rond plek 34 / 36 terechtkomen
Probleem met de poll optie is dat je niet kan zien wie wat gestemd heeft.
Dus liever een postje hieronder met je stem...
Wat mij betreft mag er dubbel gestemd worden, is al gebeurd ook.
De prijs is eeuwige roem
Wanneer sluiten we de poll, 1 april?
Ik stem zelf 44
Dus liever een postje hieronder met je stem...
Wat mij betreft mag er dubbel gestemd worden, is al gebeurd ook.
De prijs is eeuwige roem
Wanneer sluiten we de poll, 1 april?
Ik stem zelf 44
Kjk, dat is een prijs waar je niet DIK van wordtVerwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:47:De prijs is eeuwige roem

Om uit de onzichtbaarheid te blijven : 34
Een meloen/dag is net te veel, maar 6 ton is heel goed haalbaar. Dat zou ons ongeveer op bovengenoemde plaats moeten laten uitkomen
Een meloen/dag is net te veel, maar 6 ton is heel goed haalbaar. Dat zou ons ongeveer op bovengenoemde plaats moeten laten uitkomen
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Wmb niet. Zo kunnen we zien wat wat gekozen heeft. En een winnaar uitroepen. Is zo veel leukerWiethoofd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:36:
Is het niet makkelijker de boel in een poll te gieten?
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
iconized, misschien in je overzicht even de positienummers dik gedrukt neerzetten 
Poll voor grafisch overzicht en je moet gewoon even melden op welke positie DPC komt te staan als je mee wilt dingen naar de prijzeniisschots schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:12:
Wmb niet. Zo kunnen we zien wat wat gekozen heeft. En een winnaar uitroepen. Is zo veel leuker
[ Voor 67% gewijzigd door Wiethoofd op 30-03-2010 16:13 ]
Ik denk dat we op plekje 34 gaan eindigen. Als ik even gauw reken met zo'n 600k per dag, gedurende 30 dagen komt dat op 18M aan punten erbij. Bovenop de 23M die we nu hebben zit je dan op 41M. Geef het nog een beetje extra marge, mocht ik te voorzichtig zijn geweest (100k per dag extra) kom ik rond die plek uit.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ik gok op plek 35
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Poll?? Niet nodig, hier posten is veel leuker!
Prijzen?? Woei, mag modje meedoen of zijn we weer de spreekwoordelijke uitzondering die niet voor de prijzen mogen gaan??
En met eer is de prijzenpot über royaal gevuld.
* KuuKe kiest voor plekkie 38 voor het geval modje mee mag doen
Prijzen?? Woei, mag modje meedoen of zijn we weer de spreekwoordelijke uitzondering die niet voor de prijzen mogen gaan??
En met eer is de prijzenpot über royaal gevuld.
* KuuKe kiest voor plekkie 38 voor het geval modje mee mag doen
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Waarschijnlijk heeft iconized over mijn post gelezen, maar ik stem voor 33.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Ik ga er vanuit dat nog niet alle power voor 100% is ingezet, dus de dagelijkse productie zal nog wat stijgen. Verder komen er nog elke dag leden bij.
In de stats zag ik dat we vandaag 500k hadden en gisteren 300k. Ik ga dus voor 700k op stampede-power.
Probleem met dat rekensommetje is dat je nooit weet of er vanuit de concurrentie tegengas gegeven gaat worden.
Hierboven wordt met een productie van 600k uitgegaan van ca. plaats 30. Ik kom uit, met wat gokken & gissen op:
28 Denk ik
Want als ik ga rekenen, kom ik met 30 dagen * 700k/dag uit op 21M. Tel dat op bij de 23M die we nu hebben en we zitten op 44M aan het eind van de stampede. En voor plek 28 is op dit moment al 60M nodig. Dat zou dus 53 dagen duren met een gemiddelde van 700k/dag...
Maar, ik ben graag optimistisch, dus ik blijf gewoon bij 28.
PUNT
In de stats zag ik dat we vandaag 500k hadden en gisteren 300k. Ik ga dus voor 700k op stampede-power.
Probleem met dat rekensommetje is dat je nooit weet of er vanuit de concurrentie tegengas gegeven gaat worden.
Hierboven wordt met een productie van 600k uitgegaan van ca. plaats 30. Ik kom uit, met wat gokken & gissen op:
28 Denk ik
Want als ik ga rekenen, kom ik met 30 dagen * 700k/dag uit op 21M. Tel dat op bij de 23M die we nu hebben en we zitten op 44M aan het eind van de stampede. En voor plek 28 is op dit moment al 60M nodig. Dat zou dus 53 dagen duren met een gemiddelde van 700k/dag...
Maar, ik ben graag optimistisch, dus ik blijf gewoon bij 28.
PUNT
[ Voor 0% gewijzigd door APClll op 30-03-2010 23:33 . Reden: ...ik blijf typo's vinden... ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Oops sorry R0SSI, wordt gecorrigeerd
en KuuKe waarom zou een mod niet mee mogen doen?
Dankzij de vette prijzenpot mag iedereen mee doen
en KuuKe waarom zou een mod niet mee mogen doen?
Dankzij de vette prijzenpot mag iedereen mee doen
Ik sta er anders nog niet in.hyptonize schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:57:
Ik denk nét niet in de Top 30. Dus nummer 31 it is.
sorry heb het wederom bijgewerkt en besef dat ook een kleine onderneming zoals deze, beste niet overgelaten kan worden aan chaoten zoals ik

Ach, het gaat toch goed? Dit houd een beetje leven in de brouwerij... Als alles in één keer goed gaat is er ook geen lol aan, toch?Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:56:
sorry heb het wederom bijgewerkt en besef dat ook een kleine onderneming zoals deze, beste niet overgelaten kan worden aan chaoten zoals ik
Als het eindresultaat maar klopt
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Als het de spuitgaten uitloopt in het bijhouden kan je van de TS altijd nog een TEAM maken.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:56:
[ Voor 5% gewijzigd door Xaverius op 30-03-2010 22:11 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
45
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Misschien geen fout, omdat er niets fout staat... Maar volgens mij ben je iemand vergeten

Als iedereen z'n score dikgedrukt neerzet, moet het automatische stampede-teller-script er wel wat mee kunnen, toch?Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:15:
bijgewerkt en ben bang dat ik met pen en papier door de gehele post chain moet lopen binnenkort...
Stats zijn stats, toch? En daar doen we hier alles voor
Nee, maar wel grafiekjesWiethoofd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:23:
Dat is alleen een counter, die houdt niet bij wie wat gestemd heeft toch?
Leef je uit, en als we met terugwerkende kracht de stemmen dikgedrukt laten maken moet het wel goedkomen
34
Het grootste deel daarvan komt natuurlijk van mijn 1K per dag
Hoeveel zitten jullie trouwens op, of moet dat weer in een andere topic gevraagd worden?
Hoeveel zitten jullie trouwens op, of moet dat weer in een andere topic gevraagd worden?
Ik denk dat we op #31 eindigen met de stampede. Hopelijk hoger maar dat zullen we eind april wel zien.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Even http://einstein.qik.nl/ checken voor de dagelijkse produktiepainkill schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:22:
34
Wordt normaal gesproken diverse malen per dag ververst

Ik gok niet!
Da's niet in overeenstemming met mijn levensovertuiging en bovendien niet verstandig als je een groot deel van je budget besteed aan drank en computers (roken heb ik al opgegeven).
Dus heb ik het uitgerekend
38

Da's niet in overeenstemming met mijn levensovertuiging en bovendien niet verstandig als je een groot deel van je budget besteed aan drank en computers (roken heb ik al opgegeven).
38
Niet roken is goeoeoeoed.JohFraEl schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:03:
Ik gok niet!![]()
38
Ik zag onlangs in Rome volgens mij nog een flesje Pastis staan maar ik kom er maar niet aan toe om deze een keer te proberen. Het is daar bij bier en wijn gebleven.
Overigens heb je een rekenfout gemaakt, 38 klopt niet.
Stop de verwelking!
tja, om nauwkeurig te kunnen rekenen, moet je eerst gokken wat de productie gaat worden 
EDIT:
Ik zag zojuist al dat mijn gegokte gemiddelde dag-output op dit moment al gehaald wordt
EDIT:
Ik zag zojuist al dat mijn gegokte gemiddelde dag-output op dit moment al gehaald wordt
[ Voor 36% gewijzigd door APClll op 01-04-2010 10:13 ]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Cpt00kirk schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:07:
28 ( had ik ook al in de poll aangegeven )

Stop de verwelking!
19, omdat nog niemand dat had volgens het overzicht op de eerste pagina.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
39
Pepper, JoY , Ik ga mee met deze voorspelling.
wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal
18
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
I'm feeling lucky
/me gaat een staatslot kopen
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
maar niet een lot voor de Koninginnedagtrekking kopen, dat is vals spelen, gewoon de hele stampede afwachten
* DigiK-oz feliciteert Frentik en Crack
Whatever
/me denk nu aan iets van beer schieten en huid verkopen
Alles is nog mogelijk in 2 dagen maar hoogst waarschijnlijk een plaats 30. Alle eer aan Frentik en Crack
Alles is nog mogelijk in 2 dagen maar hoogst waarschijnlijk een plaats 30. Alle eer aan Frentik en Crack

De huid toezeggen is wel mogelijkBlord schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:15:
/me denk nu aan iets van beer schieten en huid verkopen
Het was natuurlijk een wilde gok. Toen de Stampede net gestart was heb ik er nog eens serieus naar gekeken. Aan de hand van wat er toen dagelijks geproduceerd werd kwam ik toch wel wat plaatsen lager uit.
Maar gaandeweg is de productie van DPC opgelopen met dit mooie resultaat als gevolg.
Maar gaandeweg is de productie van DPC opgelopen met dit mooie resultaat als gevolg.
Zat ik er toch niet ver naast met mijn voorspelling van plek 31...
Same here.Noordvogel schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:20:
Zat ik er toch niet ver naast met mijn voorspelling van plek 31...

Same here.

Stop de verwelking!
Who enlightens me.
Het verschil op dit moment met plaats 30 bedraagt ruim 4 mlj punten.
http://einstein.qik.nl/
Volgens mij zit er geen hogere notering in dan plaats 32 (DigiK-oz).
Kan me tenminste niet voorstellen dat Tadah ergens iets uit tovert.
Volgens qik zal zelfs plekje 31 lastig worden maar als we uitgaan van de stats op de einstein-site zelf: http://einstein.phys.uwm....by=total_credit&offset=20 staan we wel degelijk 30e
Omdat we Tadah gebruiken staan we daar vanavond dus ook nu al op 30.Wiethoofd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:43:
Volgens qik zal zelfs plekje 31 lastig worden maar als we uitgaan van de stats op de einstein-site zelf: http://einstein.phys.uwm....by=total_credit&offset=20 staan we wel degelijk 30e
Zag het, zit nogal wat verschil in de stats. Stats 'n stones ligt zeker stil, daar hebben we zeker 10mlj minder.
[ Voor 14% gewijzigd door MAB The Frisian op 30-04-2010 16:52 ]
In ieder geval is er geen discussie nodig.Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:50:
Hoe hoog eindigt EAH in het totaalklassiment de laatste dag in april (we hanteren tadah)?
Stop de verwelking!
Zat er dus toch niet zo heel ver naast met de 29e plaats, dat zal misschien nog wel lukken als alles wat pending is, gevalideerd is.
Ik vond het gezellig, ga weer terug naar de Brabo's en mijn eigen project. Waarschijnlijk tot volgend jaar met een nieuwe stampede!
Ik vond het gezellig, ga weer terug naar de Brabo's en mijn eigen project. Waarschijnlijk tot volgend jaar met een nieuwe stampede!
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Ook bij EAH staan we op 30 dus tadah klopt beter dan qik...MAB The Frisian schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:47:
[...]
Omdat we Tadah gebruiken staan we daar vanavond dus ook nu al op 30.
Zag het, zit nogal wat verschil in de stats. Stats 'n stones ligt zeker stil, daar hebben we zeker 10mlj minder.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
I know Wiethoofd in "[stampede] Einstein poll klasseringsposi...".Frentik schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:56:
[...]
Ook bij EAH staan we op 30 dus tadah klopt beter dan qik...
Het maakt mij totaal niet uit wie de Eeuwige DPC-roem krijgt, vind het - als teamplayer - prima dat ik het minst producerende lid van GP ben zolang het team maar goed presteert en daarbij een push voor DPC, maar bekijk zelf vrijwel altijd qik omdat deze vaker ververst wordt en daar was de stand gewoon verschillend van Tadah. Vandaar mijn enlightment request.
De winnaars gefeliciteerd met de juiste voorspelling.