Wat betekent het '@' symbool in Google Docs

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:12

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Topicstarter
Ik heb een document in Google Documents staan als spreadsheet. Daarin komt nu als uitkomst van een formule het '@' (at) symbool te staan. Ik kan echter nergens vinden wat dit betekent. Ook googlen op @ of at icm. google docs of google spreadsheet kon mij niet aan het antwoord helpen.

Wat betekent dit in Google Docs?

Even de situatie:
Ik heb 1 veld(D22) met een getal, 1 veld(E22) met een formule (=D22/24) en nog een veld(E23) met een formule (=ROUNDUP(E22,0)). In dit laatste veld(E23) komt als uitkomst '@' te staan, terwijl ik hier een (omhoog) afgerond getal verwacht.

[Edit]
Ik zie net dat D22 ook weer een optelling is van twee velden (=B22+C22). Kan het komen doordat ik te veel velden aan elkaar link?

[ Voor 10% gewijzigd door Nick_S op 29-03-2010 23:25 ]

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26

Illusion

(the art of)

Ik heb het hier net geprobeerd, en het werkt gewoon.

Geeft het hokje rechtsboven ook een oranje driehoekje, met een wat uitgebreidere foutmelding als je daarover hovert?

[ Voor 19% gewijzigd door Illusion op 29-03-2010 23:39 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S

Nick_S

Topicstarter
Helaas niet, die heb ik op een andere regel wel, met een duidelijke melding. Daar heb ik in 1 van m'n getal velden ook een aantekening staan, dus dat is gewoon een parse error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34

Reptile209

- gers -

Nee, het kan niet komen omdat je te veel cellen aan elkaar koppelt. In ieder geval niet op de schaal waarop ik denk dat jij nu werkt. Ik kan het hier ook niet reproduceren.
Heb je de spreadsheet helemaal opgezet in Google Docs, of is hij opgezet in Excel/Open Office en daarna geimporteerd in Docs?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Wat zijn de waarden van B22 en C22?

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S

Nick_S

Topicstarter
Hij is inderdaad opgezet in Excel en geimporteerd in Docs. Ik hoopte al dat het niet daaraan zou liggen. :( Ik zal het wel eens gaan proberen met een vers bestand.

Waardes van B22 en C22 zijn gewoon hele getallen tussen 0-100, dus niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34

Reptile209

- gers -

Nick_S schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:26:
Hij is inderdaad opgezet in Excel en geimporteerd in Docs. Ik hoopte al dat het niet daaraan zou liggen. :( Ik zal het wel eens gaan proberen met een vers bestand.
Geen idee of het daar aan ligt, maar het leek me een optie. Probeer eens een zo klein mogelijk voorbeeld te maken om te zien of je daar het probleem mee kunt reproduceren. Ander alternatief: exporteer je sheet eens en open hem in Excel, kijken wat hij daarmee doet.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04:43
De enige plek waar ik het probleem ook van vinden op het internet, is het in een zelfde situatie, met een import vanaf excel:
http://www.google.com/sup...id=040b98963a8ddd98&hl=en

Ik krijg een donker bruin vermoeden dat dat het probleem helaas dan inderdaad wel eens zou kunnen zijn.

Only when it is dark enough, can you see the stars

Pagina: 1