Ik heb een document in Google Documents staan als spreadsheet. Daarin komt nu als uitkomst van een formule het '@' (at) symbool te staan. Ik kan echter nergens vinden wat dit betekent. Ook googlen op @ of at icm. google docs of google spreadsheet kon mij niet aan het antwoord helpen.
Wat betekent dit in Google Docs?
Even de situatie:
Ik heb 1 veld(D22) met een getal, 1 veld(E22) met een formule (=D22/24) en nog een veld(E23) met een formule (=ROUNDUP(E22,0)). In dit laatste veld(E23) komt als uitkomst '@' te staan, terwijl ik hier een (omhoog) afgerond getal verwacht.
[Edit]
Ik zie net dat D22 ook weer een optelling is van twee velden (=B22+C22). Kan het komen doordat ik te veel velden aan elkaar link?
Wat betekent dit in Google Docs?
Even de situatie:
Ik heb 1 veld(D22) met een getal, 1 veld(E22) met een formule (=D22/24) en nog een veld(E23) met een formule (=ROUNDUP(E22,0)). In dit laatste veld(E23) komt als uitkomst '@' te staan, terwijl ik hier een (omhoog) afgerond getal verwacht.
[Edit]
Ik zie net dat D22 ook weer een optelling is van twee velden (=B22+C22). Kan het komen doordat ik te veel velden aan elkaar link?
[ Voor 10% gewijzigd door Nick_S op 29-03-2010 23:25 ]
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'