Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Hey
Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe videokaart aangeschaft (Asus EAH5770 CuCore 1GB).
Ik heb geprobeerd, en ik kan GTA 4 op full hd en verder alles op high spelen met ongeveer 45 fps, alleen toch schokt het beeld, vooral als ik in de stad ben. Ik ben er achter gekomen dat de schokken minder word als ik de loading distance en detail distance op zn laagst zet, maar het blijft een beetje schokken en ik vind het wel jammer dat ik dan alle detail objecten op het laatste moment pas zie. Heeft iemand een idee hoe het komt?
Ik zal nog even de rest van m'n systeem erbij zetten:
Asus EAH5770 CuCore 1GB
Intel Core 2 Quad Q9400 (4x2.67ghz)
3GB DDR2 RAM 800mhz
Asus P5Q PRO

Alvast bedankt;)

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is het in het begin erger dan na een tijdje spelen? Wellicht iets met je disk(en), dan heb je wel een aardige FPS, maar kan het zijn dat eea schokt.

Wat had je hiervoor voor VGA kaart? Drivers netjes verwijderd?

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 31-03-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driver update gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Ik had hiervoor een Nvidia 8600GT ik heb de drivers nog niet verwijderd dat zal ik nu even doen, ik heb wel de nieuwste (10.3) drivers voor de nieuwe kaart

edit: ik heb de drivers van nvidia verwijderd, en het is nog niet weg, ik heb nog ff geprobeerd het word wel iets minder als ik de texture quality op low zet, maar dat komt waarsch omdat alles wat ie moet laden gewoon mindermooi is, maar die lagg blijft toch.. :(
ohja dat over disks, ik gebruik geen disks want ik heb het spel via steam gekocht (=_=)

[ Voor 55% gewijzigd door etnerdnl op 31-03-2010 21:32 ]

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris