Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Avira en outlook 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Hallo,

ik gebruik sinds vandaag een test versie van Avira premium suite. Ik gebruik outlook 2007 met de outlook connector om mijn hotmail in outlook te ontvangen. dit werkt allemaal prima nou bekeek ik de instellingen in Avira en zag ik dat er automatisch een footer wordt toegevoegd aan elk bericht dat Avira scant. Dit probeerde ik uit, alleen verschijnt er geen footer... doordat ik gebruik maak van de outlook connector kan ik geen instellingen wijzigen zoals de uitgaande poorten voor email dus deze kan ik ook niet instellen in Avira.

Nu vraag ik me af, scant Avira uberhaupt de emails wel?

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
moet je het zelf even controleren, mail even het eicar test virus :)

[ Voor 33% gewijzigd door LuckY op 29-03-2010 21:57 ]

• EiSpeed
Wanneer ik het probeer te emailen naar mezelf.. verstuurd hij hem niet, er komt geen melding van avira ofzo er staat dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Verstuur ik het via hotmail zelf komt er al een melding dat het een virus is etc.

Werkt het bij andere wel die de outlook connector gebruiken misschien werkt het daardoor niet omdat het via de connector gaat ofzo?

• EiSpeed
Nog suggesties?

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Je krijg later vandaag een mail of PM.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.