Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een probleem bij config, ram in mijne bios van mijne asus rampage extreem 2
ramlatjes zijn van corsair tr3x6g1866c9df ik kan de mhz niet op1844 zetten ik krijg altijd beeld van 4gb
en op1044mhz heb ik 6gb.

Verwijderd

Hoi,

Welkom op GoT. Je hebt je topic in het verkeerde forum geplaatst. Ik zal hem even voor je verplaatsen naar het juiste forum.
SEM -> PMG

Ik bewtijfel echter of jouw openings post (OP) door de ballotage commissie heen komt. Ik adviseer je om snel even je bericht aan te passen met inachtname van Het algemeen beleid #topicplaatsen en PMG Beleid.

Succes.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Welkom op GoT,

Kun je je probleem duidelijker omschrijven. Ik heb het nu vier keer doorgelezen en begrijp nog steeds niet wat er mis is (dit komt voor een deel ook door het complete gebrek aan interpunctie, hoofdletters en fatsoenlijke spelling).

Kun je verder toelichten wat je zoal al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen?

Kun je verder ook een opsommend lijstje van alle relevante hardware geven? Ik mis onder andere geprobeerde BIOS-versies. Informatie over de gebruikte processor, instellingen in de BIOS, etc.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10-2025
Bedoel je dat je RAM geheugen niet naar wensen afgesteld kan worden? In dat geval zoek de naam van je geheugen op en zoek naar de producent van het product. Kijk of er bij support iets te vinden valt. Anders zou ik inderdaad je topic wat aanpassen zodat het iets duidelijker te begrijpen is.

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06-2025
Heb je je RAM in de BIOS toevallig op Auto o.i.d. staan?

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-02 18:46
kavish schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:24:
Heb je je RAM in de BIOS toevallig op Auto o.i.d. staan?
ja, daarom geeft hij ook aan dat ie de snelheden aan kan passen :/

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06-2025
Als hij op auto staat kan je het niet aanpassen. Je moet hem op Manual zetten, dat zou je het moeten kunnen aanpassen. :)
Pagina: 1