het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Ik ben nog wel zo ervaren dat ik de search kan vinden!Op donderdag 08 maart 2001 21:29 schreef BAMBAM het volgende:
ik hoor het wel... wie er zo ervaren is dat hij/zij het weg kan halen...
Zal je toch even op weg helpen:
[topic=133705]
[topic=131025]
[topic=130027]
Voortaan in het goede forum-gedeeltje posten!
Volgens mij is dat van die autoupdate gelul.. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze dat wel hadden gedaan en dat het nix hielp... Je moet dus handmatig de ad's weghalen!
suuk6!
Ook
suuk6!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Ik heb sinds vanavond ook opeens vervelende afleidende ads!!
Verwijderd
>:)>:)>:)>:)!!
Delete deze dll'tjes!!
Dan zijn de banners weg!!
-->icqateima32.dll
-->icqateimg32.dll
-->icqateres.dll
-->icqatewnd.dll
Delete deze dll'tjes!!
Dan zijn de banners weg!!
-->icqateima32.dll
-->icqateimg32.dll
-->icqateres.dll
-->icqatewnd.dll
was me al gelukt door de dir 'atebrowser' te verwijderen en te vervangen voor een readonly bestand met dezelde naam, maar met jou methode heb ik dus ook nog steeds die balk
Ik houd nog steeds dat schermpje ervan dan
????
Hoe krijg ik dat weg??
Reclame is weg nadat ik een readonly bestandgemaakt heb
Maar nu de rest nog.
P.S. ik haat dit soort reclame !!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
????
Hoe krijg ik dat weg??
Reclame is weg nadat ik een readonly bestandgemaakt heb
Maar nu de rest nog.
P.S. ik haat dit soort reclame !!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Ik heb het weg gekregen door de wat oudere topics door te lezen.
dit wat de oplossing
dit wat de oplossing
Op zondag 04 maart 2001 19:34 schreef Norjee het volgende:
Ik heb dit niet bedacht (zou het niet kunnen)
*** Stap 1 ***
Sluit ICQ af. Ga naar je ICQ directory en maak een backup van ICQCore.dll
*** Stap 2 ***
Download Resource Hacker van http://www.rpi.net.au/~ajohnson/resourcehacker/
*** Stap 3 ***
Open je Windows registry (start, run, regedit). Zoek daar in de volgende folder:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Mirabilis\ICQ\DefaultPrefs
naar een entry "Auto Update". Zet hier de value op "No" in plaats van het huidige "Yes".
*** Stap 4 ***
Delete de volgende files uit je ICQ directory:
- icqateima32.dll
- icqateimg32.dll
- icqateres.dll
*** Stap 5 ***
Open ICQCore.dll in Resource Hacker. Ga naar de folder "Dialogues". Nu komt het meeste werk. Als je een subfoldertje in de folder "Dialogues" opent, laat Resource Hacker een lap code zien, plus een voorbeeld van het dialoogscherm. Als je in dit voorbeeld van het dialoogscherm nu een "banner box" ziet (waar dus als je ICQ op zou starten de advertentie in zou worden getoond), doe je het volgende:
- Klik in het voorbeeld dialoog scherm op de "banner box", dus de ruimte waarin de banner moet worden getoond. Resource Hacker selecteert nu in de code de regel die hierbij hoort (met een rood sterretje; eventueel 2x klikken op de "banner box" in het voorbeeld dialoog scherm totdat je inderdaad het rode sterretje ziet in de code).
- In de regel waar het sterretje voor staat, verander je de laatste twee getallen in twee nullen. Er zal zoiets staan als:
CONTROL "", 1070, "{9F9012BA-E55B-11D3-ADE7-0090270D8F00}", 0x50000000, 1, 158, 260, 38
Dit verander je in:
CONTROL "", 1070, "{9F9012BA-E55B-11D3-ADE7-0090270D8F00}", 0x50000000, 1, 158, 0, 0
- Bekijk nu het getal dat voor de 2 nullen staat (in bovenstaande voorbeeld "158"). Verander dit getal NIET, maar tel er in gedachten 1 bij op (voor de langzame rekenaars: 158 + 1 = 159![]()
- Ga naar de allereerste regel code in het huidige scherm. Daar staat iets in de trant van:
2503 DIALOGEX 0, 0, 262, 196
Verander nu het laatste getal in het getal waar je net 1 bij op hebt geteld. Dus vervang in dit voorbeeld "196" door "159".
- Klik op "Compile Script".
Dit moet je vervolgens doen voor alle dialoog-schermen waar je een banner-add in ziet staan. (Om het iets makkelijker te maken: de eerste dialogue die je moet veranderen is dialogue #2503 en de laatste is ergens in de 4000, en in totaal zijn het er geloof ik zo'n 8 a 10).
Dus telkens getalletjes vervangen en compilen. Als je hier helemaal mee klaar bent, save je het gehele bestand en kun je ICQ opnieuw opstarten... tadaaaaa!!!!!![]()
En voor diegenen die ook in ICQ zelf het knopje: NEW! ICQ SMS! bovenin je ICQ-scherm weg willen hebben:
Ga naar de directory ICQ\partner en open de file "partner.xml" in Notepad. Delete alle regels in het bestand en sla het op (dus als leeg bestand). Stel vervolgens het bestand als "read-only" in onder de file properties.
Voor ICQ2000b, 4.63, Build 3279:
Download de ICQCore.dll hier!
Gewoon overschrijven met de ouwe versie!!!
Met dank aan Jake
Download de ICQCore.dll hier!
Gewoon overschrijven met de ouwe versie!!!
Met dank aan Jake
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Wat is er mis met 99b? 99b is kleiner en sneller vind ik. Alleen je kunt er niet mee smssen, maja die doet het toch meestal niet.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Dat werkt perfect Whiteman thanks, ik had die topic inmiddels zelf ook al gevonden
ha tof man,
kan je icq helemaal to the max mee tweaken met dat resource hacker.
/me hoeft zich voorlopig niet te vervelen
En dat ga ik ook eens mooi doenOp vrijdag 09 maart 2001 20:05 schreef admiral het volgende:
ha tof man,
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!
I want to live forever, so far.. so good.
Pagina: 1