Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik zit in een dilemma, want ik kan niet kiezen tussen de N900 of de HD2. Nu gebruik ik de HTC hero waarom vertel ik dit, omdat ik ik van telefoons houd waarvoor ik apps kan downloaden.

+ Punten voor de N900 waarom ik die wil halen:
-Maemo 5
- Het heeft gratis navigatie (Ik weet het alle Nokia's maar toch)
- 32GB aan schijf
-Toetsenbord
-Carl zeiss lens

+ Punten voor een HTC HD2
-Groot scherm
-Marketplace
-Windows interface
-Camera
-1 GHZ processor
-Meer werkgeheugen

Nu is mijn vraag wie heeft ervaring met beide toestellen en kan zeggen op basis van mijn favoriete dingen van deze telefoons.

Alvast bedankt

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 21:57
De N900 heeft geen gratis navigatie. Dat is vooralsnog alleen voor sommige Symbian modellen van Nokia.
Waar wil je je telefoon voor gebruiken? Applicaties zijn leuk, en voor de N900 zijn er niet zo veel, maar ik mis er eigenlijk geeneen. Ik heb de N900 gekozen omdat ik veel typ en daarbij een echt toetsenbord gewoon handiger vind dan alleen touchscreen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we specifieke vragen. Waarom twijfel je en waarom kom je er niet uit? Graag ietwat meer input :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet ik wilde heel graag de nexus one maar die is de rond 800 euro :O dus die viel af. Maar ik ben meer een gadget freak laat ik het zo zeggen dus zakelijk zal ik hem nooit gebruiken (ik zit op school).

Ik hou ervan om verschillende applicaties erop te gooien zoals games en ik wil nieuws applicaties en een telefoon waar ik nooit uitgekeken naar raak. En ik internet echt heel veel! En twitter ook best veel. En het is ook leuk om apps te maken voor telefoons en dan testen (visual studio 2008) of een linux app voor de Maemo 5.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Waarom is de marketplace van de htc HD een + punt?
Nokia heeft toch immers de ovi store?

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
shameblaster schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:22:
Waarom is de marketplace van de htc HD een + punt?
Nokia heeft toch immers de ovi store?
Die was ik vergeten maar welke heeft dan meer potentie want de downloadable apps maakt bij mij dan de doorslag om duidelijk te zijn.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:23:
[...]

Die was ik vergeten maar welke heeft dan meer potentie want de downloadable apps maakt bij mij dan de doorslag om duidelijk te zijn.
http://marketplace.windowsphone.com/Default.aspx Windows store

https://store.ovi.com/

Kan je ze beide zien

En je schrijft dat je bij de HD2 de camera als + punt opgeeft.
Ivm de n900 geeft de n900 veel mooiere plaatjes.

[ Voor 13% gewijzigd door shameblaster op 29-03-2010 20:33 ]

Cons:::BB4E

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 21:57
Je zegt dat je veel internet en twittert, dan is de N900 denk ik inderdaad een erg goede keuze. De browser is erg fijn omdat het eigenlijk een desktop browser is en je dus geen simpele mobiele site te zien krijgt. Wat voor nieuws applicaties zou je willen? Een RSS reader zit er natuurlijk op die je als widget op je desktop kan plaatsen, en je kan uiteraard via de browser naar nu.nl gaan.
De Ovi store stelt trouwens erg weinig voor, als je wilt weten welke applicaties je op een N900 kan krijgen kan je beter hier kijken.

Ga eens naar een winkel waar je met beide telefoons kan spelen. Bepaal zelf of je van bijvoorbeeld een van de telefoons het touchscreen veel fijner vindt dan van de andere, en of je graag een toetsenbord erbij wilt.

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 12:37
als je gelijk veel goede (als in goed werkend, zit natuurlijk wel veel bullsh*t tussen) apps wil kan je beter voor een iphone / android gaan denk ik..

heb zelf een n900 gehaald deze week, al aardig wat programma's op gezet maar er zitten toch maar zo'n 200 applicaties in de extras repository. als je dus meer applicaties wil zul je moeten wachten of applicaties uit de testing / development repositories moeten installeren die mogelijk bugs bevatten.

ik vind het trouwens wel apart dat je twijfelt tussen windows mobile en maemo.. zo ongeveer de grootste tegenstelling die er is lijkt me qua openheid bijvoorbeeld :P

overigens als je zegt dat de nexus one te duur is dan is de htc desire misschien wat voor je, weet niet of die ondertussen al leverbaar is maar de prijzen lagen volgens mij een stuk lager dan de nexus one terwijl de telefoon vergelijkbare specs heeft :9
Pagina: 1