Toon posts:

sony str-dn1000 of pioneer vsx-919ah met jamo s606

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik ben van plan om een nieuwe versterker receiver te kopen maar weet niet welke?
of de sony str-dn1000 mooi strak en rustig.
of de pioneer vsx-919ah beetje druk aan de voorkant.
welke is beter??
kan iemand hier mij helpen??

ik was ook van plan om er een setje fronts jamo s606 bij te kopen is dat een goede keus of is het een flop
lees verschillende ervaringen??

ben benieuwd groeten menno

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:15

FeaR

In GoT we trust

Hallo en welkom op GoT :W

Ik mis nog het één en ander aan je topicstart:
Je noemt twee receivers die je zou willen, maar waarom juist die twee? Je gaat me niet vertellen dat je alleen op het uiterlijk af gaat. Er zijn veel meer punten waar je naar moet kijken: aantal ingangen, HDMI wel of niet aanwezig (en dan of het HDMI Switching of Processing is) en hoe veel, etc.

Sowieso is het zo niet te zeggen welke beter is. Want specificaties zeggen ook niet alles. Idem met het aanschaffen van een set Jamo S60: audio is persoonlijk en het is niet zomaar te zeggen of je iets mooi vind klinken of niet. Elke speaker heeft een ander geluid en sound en voor ieder persoon is dit weer anders hoe hij dit ervaart. Punt is dat je gewoon naar diverse audiozaken moet en daar de gehele set beluisteren, dan krijg je vanzelf een beeld of de combinatie goed is.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Vooral zou ik kijken naar het beleid van dit forum, daar staat namelijk in hoe je een "Wat moet ik kopen-topic" meer overleefbaar kan maken: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.