Na enige twijfel, wil ik graag een media center bouwen. Om het mezelf moeilijk te maken
:
1. ik ben Ziggo klant
2. heb als eerste experimenten alleen maar pc's gebouwd voor 'huis, tuin & keuken gebruik'.
3. ben nog in het bezit van een ouderwetse tv die nog geen 5 jaar oud is, dus niet vervangen wordt.
Ik ben nog ontzettend onwetend als we het hebben over media centers
... Ik heb al veel gelezen en bekeken op internet. Maar ik heb toch nog wat praktische zaken waarop ik graag een antwoord heb voor ik aan de slag ga.
Vraag 1:
Welke aansluiting levert het beste beeldkwaliteit op bij een oude tv (SCART blok, tulp stekker, ...)?
Vraag 2:
Ik ga voor de Anysee E30C plus en ga vervolgens programma X opnemen. Heb ik dan nog een tv kaart nodig om nog tv te kijken?
Vraag 3:
Ondersteunt een eigen HTPC (met anysee & Windows) Timeshift??
Vraag 4:
Ik wil het media center aansluiten op mijn steen oude stereotoren om eindelijk een mijn cassettebandjes te digitaliseren.
4a. Is dit überhaupt mogelijk?
4b. Waarop moet ik dan letten bij de geluidskaart die ik aanschaf?
Bedankt voor jullie tips en hulp!!!
1. ik ben Ziggo klant
2. heb als eerste experimenten alleen maar pc's gebouwd voor 'huis, tuin & keuken gebruik'.
3. ben nog in het bezit van een ouderwetse tv die nog geen 5 jaar oud is, dus niet vervangen wordt.
Ik ben nog ontzettend onwetend als we het hebben over media centers
Vraag 1:
Welke aansluiting levert het beste beeldkwaliteit op bij een oude tv (SCART blok, tulp stekker, ...)?
Vraag 2:
Ik ga voor de Anysee E30C plus en ga vervolgens programma X opnemen. Heb ik dan nog een tv kaart nodig om nog tv te kijken?
Vraag 3:
Ondersteunt een eigen HTPC (met anysee & Windows) Timeshift??
Vraag 4:
Ik wil het media center aansluiten op mijn steen oude stereotoren om eindelijk een mijn cassettebandjes te digitaliseren.
4a. Is dit überhaupt mogelijk?
4b. Waarop moet ik dan letten bij de geluidskaart die ik aanschaf?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 17:39 ]