Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hey,

Ik heb twee jaar geleden stage gelopen bij een buitensport bedrijf, en het jaar er na ook weer een aantal weken voor dat bedrijf gewerkt, en ook dit jaar heb ik weer toegezegd een paar jaar te kunnen komen werken.

Ik heb echter op dit moment zelf geen ander werk, en zou het ook leuk vinden om het hele seizoen bij dat bedrijf te gaan werken.

Nu is mijn vraag hoe ik een informele sollicitatiebrief moet schrijven?

Ik ken iedereen in het bedrijf persoonlijk en goed (het is een klein bedrijf) en een formele brief is niet echt van toepassing, maar wil het toch een beetje professioneel doen.

Dus de vraag is meer hoe ik er over begin zeg maar :P

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een brief?
Als je iedereen daar zo goed kent, loop even langs.
Dat is vaak beter als een briefje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben het eens met nossio, als je zo familiair bent in het bedrijf dan is aanspreken het beste wat je kan doen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Zoals ik het zo lees, lijkt het me makkelijker om ze even te bellen, of eventjes langs te gaan. Je kent ze per slot van rekening toch zo goed? Als het werk wat jij geleverd heb hen bevallen is, lijkt me dit een betere manier van benadering, of het nu een informele of formele brief is.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:44

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meer iets voor Werk en Inkomen :)