Toon posts:

Delta Force, land warrior

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gamers,

Ik heb hier Delta Force, land warrior en ik heb geprobeerd de game onder W2k te installeren. Dat is mislukt :'( Misschien omdat de game niet werkt onder w2k of omdat het serienummer niet correct is. Heeft iemand een oplossing danwel een werkend serienummer? >:)

Verwijderd

Probeer eens een no-cd crack...
Je hebt hem toch wel legaak he >:)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hij moet het wel doen onder win2k want ik draai de org versie er ook onder.

en hij loop heel goed hoor. ik heb geen problemen er mee :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb het ook al verschillende malen geinstalleerd op een Windows 2000 machine echter geen problemen tegen gekomen. Heeft tot nu toe altijd gewerkt. Het serial number vind je op de voorkant van je cd hoesje /doosje.

Verwijderd

Topicstarter
Is niet helemaal legaal. Ik wil altijd eerst weten of het wel werkt met W2k en daarna ga ik pas tot aanschaf over.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 08 maart 2001 21:41 schreef AWe het volgende:
Is niet helemaal legaal. Ik wil altijd eerst weten of het wel werkt met W2k en daarna ga ik pas tot aanschaf over.
Ik kan je hierbij vrijwel zeker verzekeren dat het onder Windows 2000 werkt. Je kunt dus met gerust hart tot aanschaf overgaan. Klik op deze suppersnelle link en je cd heb je binnen een paar dagen in huis. Veel speel plezier!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Waarom lul je eerst over dat je key misschien niet goed werkt en geef je later pas toe dat het niet helemaal legaal is?
Kan me geen reet schelen of je later het spel wel wil kopen, je vraagt om een serial, en dat is hier 403 Forbidden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.