Toon posts:

iiyama prolite E2407 HDSD scherm flikkert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergisteren een nieuwe 24inch monitor voor mijn laptop gekocht van iiyama en ik zie dat het scherm soort van flikkert. aan de linker en rechtkant van het scherm zie ik een soort van 'golf' die over mijn scherm heen gaat. het is vooral te zien als je scherm 1 kleur heeft. bij het kijken van films ed. is het niet te zien. maar als je bijv. word open hebt dan zie je het goed. of in internet explorer. is dit normaal? met mijn oude 19inch samsung had ik dit nooit?! het scherm is compleet nieuw, zo uit de mycom gekocht. ik heb de instellingen gecheckt en zijn goed, heb de review hier op deze site gecheckt en ook niets gevonden in de forum. het scherm uit en aan doen helpt ook niet. heeft iemand dit ook?

ik heb een samsung r510 laptop en ik verbindt em met een blauwe vga kabel naar mijn scherm. deze is ook nieuw en die zat bij het scherm. als iemand mij kan helpen graag!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02 23:00

mendel129

Radioactivator

dvi of hdmi probere ipv vga?

Bringer of heat, food and silence!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een vga aansluiting op mijn laptop. ik kan dus geen hdmi of dvi verbinding maken...zou het anders aan de vga kabel kunnen liggen?

correctie: ik heb wel een hdmi aansluiting op mijn laptop, maar geen hdmi aansluiting op de 24 inch.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 15:15 ]