Ik zit met het volgende probleem, het gebeurd het vaakst als ik een game en soms een programma opstart.
Bijv. als ik de computer aan doen 's ochtends (is pc hele nacht uit geweest) en dan start ik battlefield bad company 2 op dan krijg ik boem een scherm vol gekleurde blokjes.
Het gebeurt heel vaak met het opstarten van een game of tijdens het gamen en heel af en toe als ik bijv. Vlc player opstart om een film te kijken.
Zie deze foto
Ik heb de nieuwste videokaart drivers.
pc word niet te heet.
Heb hier tweakers al afgezocht en google maar kon niks vinden waar stond hoe en wat.
Mijn specs
intel i7 920 stock
msi x58m
patriot viper 6gb 1600mhz (3x2)
xfx geforce gtx280xxx
cooler master m700
Ik heb al weet ik niet hoeveel verschillende drivers geprobeerd maar geen van allen helpt.
Heeft iemand dit eerder gehad of weet wat dit kan zijn?
Bijv. als ik de computer aan doen 's ochtends (is pc hele nacht uit geweest) en dan start ik battlefield bad company 2 op dan krijg ik boem een scherm vol gekleurde blokjes.
Het gebeurt heel vaak met het opstarten van een game of tijdens het gamen en heel af en toe als ik bijv. Vlc player opstart om een film te kijken.
Zie deze foto
Ik heb de nieuwste videokaart drivers.
pc word niet te heet.
Heb hier tweakers al afgezocht en google maar kon niks vinden waar stond hoe en wat.
Mijn specs
intel i7 920 stock
msi x58m
patriot viper 6gb 1600mhz (3x2)
xfx geforce gtx280xxx
cooler master m700
Ik heb al weet ik niet hoeveel verschillende drivers geprobeerd maar geen van allen helpt.
Heeft iemand dit eerder gehad of weet wat dit kan zijn?