Laptop gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-12 11:14
Zoals de titel al zegt gaat mijn laptop niet meer aan. Ook het oplaadlampje doet het niet meer, en er komt wel gewoon spanning uit de voeding. Het was van het een naar het andere moment.
Laptop was aan en ik ging even naar beneden toe, toen ik boven kwam was ie uit. Ik heb hem geprobeerd aan te krijgen door de accu er uit te halen en er weer in te stoppen maar niks schijnt te werken...
Wat moet ik doen ??

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-12 07:24

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wat heb je verder geprobeerd? Heb je 't al opgezocht op Google?

• evanraalte
Het is nogal lastig om zo'n probleem op te zoeken omdat er duizenden verschillende oorzaken kunnen zijn.
Hij deed het van het een op het andere moment niet meer, daarvoor dee die het nog goed

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ermee naar de verkoper gaan waar je dat ding hebt gekocht en hulp vragen?

specs | 3360wP met SE3000

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Precies, en nu verwacht je van ons dat wij aan de hand van dat kleine informatie dat je verschaft wel weten wat het kan zijn?

Hoi!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Iets meer info over de laptop zou wel handig zijn: Merkt, type spec's.

Heb je de accu er uit gehaald en de aan/uit knop voor een 30sec ingedrukt gehouden en toen de accu er weer ingestopt?

Self reflection is the school of wisdom

• evanraalte
Het is al een heel oud laptopje en ik kan geen goede omschrijving geven omdat ik er niet bij was toen die kapot ging ( ik was beneden). ik heb em ooit gekregen 2e hands van iemand dus ik denk niet dat ik naar de winkel toe kan.
Ik probeer wel wat uit , maar ik begin te denken dat ie gewoon oud was hij komt uit 2003 volgens mij.
Pagina: 1