Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een maand heb ik een Nokia e72. Werkt allemaal goed, valt me niks tegen. E-mail ingesteld, synchronisatie met Outlook ook geen probleem. Kortom, goede koop geweest.

Maar..
Ik heb bij mijn website hosting een reseller pakketje. ik heb hier een aantal accounts aangemaakt voor een aantal klanten. Mijn eigen website en e-mail is hier tevens ook gehost.

Wanneer ik een e-mail probeer te versturen vanaf mijn telefoon naar een persoon welke niet op mijn reseller lijstje staat, is er niks aan de hand. Maar wanneer ik een e-mail probeer te versturen naar een klant welke wel in mijn reseller hosting is opgenomen, dan wordt het e-mail bericht niet verstuurd.
Ik kan tevens ook geen e-mail berichten naar mijzelf toesturen.

Via mijn webmail is er niks aan de hand.
De telefoon geeft slechts een melding weer van: "Kan het e-mail bericht niet versturen."

Heeft iemand ervaringen met dit probleem?
Of kan iemand mij vertellen waar dit probleem weg zou kunnen komen? Moet ik het probleem zoeken bij Nokia of bij mijn hosting?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:31:
Sinds een maand heb ik een Nokia e72. Werkt allemaal goed, valt me niks tegen. E-mail ingesteld, synchronisatie met Outlook ook geen probleem. Kortom, goede koop geweest.

Maar..
Ik heb bij mijn website hosting een reseller pakketje. ik heb hier een aantal accounts aangemaakt voor een aantal klanten. Mijn eigen website en e-mail is hier tevens ook gehost.

Wanneer ik een e-mail probeer te versturen vanaf mijn telefoon naar een persoon welke niet op mijn reseller lijstje staat, is er niks aan de hand. Maar wanneer ik een e-mail probeer te versturen naar een klant welke wel in mijn reseller hosting is opgenomen, dan wordt het e-mail bericht niet verstuurd.
Ik kan tevens ook geen e-mail berichten naar mijzelf toesturen.

Via mijn webmail is er niks aan de hand.
De telefoon geeft slechts een melding weer van: "Kan het e-mail bericht niet versturen."

Heeft iemand ervaringen met dit probleem?
Of kan iemand mij vertellen waar dit probleem weg zou kunnen komen? Moet ik het probleem zoeken bij Nokia of bij mijn hosting?
Wat gebruik jij als uitgaande mailserver, en wie is jouw telecomaanbieder? Wellicht dat je het via de SMTP server van jouw telecomaanbieder moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Telecom aanbieder is Hi.
Ik gebruik de standaard uitgaande mail server van mijn eigen hosting. Maar het versturen van mails naar e-mail adressen welke niet op mijn hosting pakket geregistreerd staan, werken wel gewoon.

Update:
Mensen, ik heb de smtp server ingevuld van kpn (smtp.kpnplanet.nl) en nu lijkt het geheel goed te werken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 12:10 . Reden: Oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:50
Welk portnummer heb je gebruikt? Ik krijg hem nog niet aan de praat.