Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Voor mijn werk zit ik veel in de trein, ik moet namelijk vaak naar beurzen etc en kan me soms dan nog wel vervelen. Met mijn baas heb ik afgesproken als ik een goedkoop mobiel internet abonnement vind dat hij het zal betalen.( >:) ) Ik heb al gelezen dat er 2 soorten abonnementen zijn, prepaid (betaal per dag dat je online ben) of maandelijks.

Ik ga wel voor maandelijks, ik dacht aan ongeveer 20 euro per maand (goedkoopste). Ik zag op deze site http://www.mobinternet.nl/?sort=prijs2 dat Tele2 een abbo heeft van €17,95 waarmee ik onbeperkt kan internetten alleen als ik limiet heb bereikt download ik langzamer.

250MB. Hoe lang internet ik met 250mb? En heeft er iemand ervaring met mobiel internet van tele2?

graag reacties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Tele2 zit op het netwerk van T-Mobile en opzich heeft dit het slechtst 3G-bereik van alle providers. Kijk eens naar tetheren met Vodafone, misschien is dat iets voor je. :)

[ Voor 28% gewijzigd door MensionXL op 29-03-2010 16:03 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:19
Eén rij onder het Tele2-abonnement op de pagina die je aangeeft, staat een abonnement van Vodafone voor € 19,95. Voor € 2,- meer heb je een beter netwerk en 400 Mb ipv 250 Mb. Die zou ik zeker liever hebben dan Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reacties jongens, wist niet dat netwerk van t-mobile zo slecht was! Vodafone klinkt daarom wel stukken beter, ik ga nog even zoeken nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, even een update. Vorige week heb ik een KPN abo van 20 p/mnd gekocht en bevalt zeer goed! Bereik is goed zowel binnen als buitenshuis en snelheid is ook goed genoeg.

250MB ben je trouwens wel zo doorheen als je ff een aflevering scrubs online kijk, dus dat is niet aan te raden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderbz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Bij KPN heb je inderdaad voor 20 Euro ook 400MB, en dan een snelheid van 14MBit!
Je kan ook het 'zeker' abbo nemen, dan betaal je 25 euro, maar dan zetten ze je naar een lagere snelheid ipv dat je per MB betalen.
Heb je ook de 25% korting van de eerste zoveel maanden gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij Telfort schijnt de limiet rond de 800 MB te liggen, bij T-Mobile of Ben rond de 2 GB. Dan heb je wel langzamere verbindingen maar je kan er wel langer op internetten voor 10 euro per maand. Dat zijn officieel dan wel abonnementen voor een telefoon, ik weet niet op wat voor apparaat je wilt internetten?

Op een laptop is 250 MB natuurlijk niks. Een internetpagina is tegenwoordig vaak al een paar MB. Een pagina op Tweakers met veel reacties (voornamelijk tekst) doet bij mij al 1,4 MB (ik heb in mijn voorkeuren 50 berichten per pagina staan)

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 23-04-2010 15:36 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1