Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
Ik heb sinds 2-3 weken een nieuwe pc, hij draait perfect, op een puntje na.
Als ik Soldiers of fortune 2 speel, heb ik last van lag, met mijn vorige pc had ik hier geen last van.

Mijn internet is (Jammer genoeg) op dit moment nog draadloos, maar daar ligt het niet aan, aangezien ik dit op mijn vorige pc ook had, en het daar perfect op draaide (Ook met windows 7 x64).
Ook met andere (nieuwere) online games heb ik nergens last van.

Mijn Specs:
AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
6144MB DDR3/1600 OCZ Gold CL8 KIT
ATI Radeon HD 4800 Series
Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
TA790GX A3+

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Misschien een open deur, maar ligt het niet gewoon aan de server waar je mee verbindt? Ik heb het spel ook grijs gespeeld en er waren vrij vaak server-problemen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Probeer eens je config te verwijderen en alles opnieuw in te stellen. Heb dit ook wel eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft heb ik het topic een schopje gegeven naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
_the_crow_ schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:50:
Misschien een open deur, maar ligt het niet gewoon aan de server waar je mee verbindt? Ik heb het spel ook grijs gespeeld en er waren vrij vaak server-problemen. :)
Heb hier last van bij elke server :/
mhoogendam schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:54:
Probeer eens je config te verwijderen en alles opnieuw in te stellen. Heb dit ook wel eens gehad.
Ik zal het eens proberen, bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Kijk ook even hoeveel cores SOF2mp gebruikt. Ik zie dat je een QUAD hebt, dus kijk of die ook inderdaad alle 4 gebruikt. Dat doe je door ALT-CTRL-DEL te drukken, taakbeheer opstarten, naar het proces van Sof2 gaat, en vervolgens rechtermuisknop indrukken. Dan kan je naar Affiniteit instellen. En daar kan je het aantal cores aanvinken dat het proces moet pakken.

Kan zijn dat ze niet allemaal aanstaan.
En kijk ook anders naar de prioriteit. Die staat boven de optie van affiniteit. Als die op lager dan normaal staat, kan je ook proberen die op normaal te zetten of hoger.

[ Voor 7% gewijzigd door FlyLight3r op 29-03-2010 12:38 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
FrankLe schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:37:
Kijk ook even hoeveel cores SOF2mp gebruikt. Ik zie dat je een QUAD hebt, dus kijk of die ook inderdaad alle 4 gebruikt. Dat doe je door ALT-CTRL-DEL te drukken, taakbeheer opstarten, naar het proces van Sof2 gaat, en vervolgens rechtermuisknop indrukken. Dan kan je naar Affiniteit instellen. En daar kan je het aantal cores aanvinken dat het proces moet pakken.

Kan zijn dat ze niet allemaal aanstaan.
En kijk ook anders naar de prioriteit. Die staat boven de optie van affiniteit. Als die op lager dan normaal staat, kan je ook proberen die op normaal te zetten of hoger.
Hartstikke bedankt voor alle tips :*)
Zodra ik thuis kom zal ik het allemaal gaan proberen, en dan laat ik hier het resultaat wel even weten.
Pagina: 1