Toon posts:

Wcpua2 doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een Athlon, en daarop een GFD. Ik koon altijd m'n L2 cache veranderen met dat programme, maar nu niet meer. Vorige week stond hij namelijk per ongeluk op 2 volt (!) ingesteld, daardoor crashte het systeem continue, en heb ik allelei dingen (in software) geprobeerd om het weer goed te krijgen. Nu zegt Wcpua2 dat hij niet op mijn computer kan draaien. Ik heb het al opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes.

In Wcpuid zie ik niets ongewoons staan, dus mij lijkt het dat de processor nog gewoon in orde is (het overleeft heeft kan ik beter zeggen), dus waarschijnlijk heb ik iets in het register veranderd ofzo waardoor het niet meer werkt. Heeft iemand een tip?

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde, ineens doet mijn wcpua2 het niet meer op mijn K7M. Ik snap niet waarom ie het niet meer doet, heb er alleen een andere processor ingedaan. (Waar wcpua2 wel mee werkte in een van m'n andere mobo's trouwens)... ook het voltage staat niet extreem raar ofzo: 1.7v.

Verwijderd

Hij is expired, want als ik de datum terugzet doet ie het wel. Ik zie alleen bij H.Oda nog geen nieuwe op z'n page... Vreemd.

Zijn wij de enige die hier last van hebben?

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
komt door de datum 29-02 schijnen ze in japan vergeten te hebben. Ze hebben daar op dit moment met meer software die datum problemen.
ik verzet even de datum om het programma in te stellen daarna zet ik de datum weer goed, er zal wel een update uitkomen eerdaags.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro