https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Hoop modjes weer met schoonmaak kriebels nu de lente er aan komt.
:W
ik vind je website wel leuk
"Dit domein is in beslag genomen door het TEAM HIGH TECH CRIME van de Nationale Recherche"??
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Als een crewlid zegt dat hij ermee stopt dan kun je er vanuit gaan dat hij dat ook echt doet, niet dat het een 1 april grap is.SinergyX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:09:
Hadden jullie dat beter niet rond 1 april kunnen doen? Geloofwaardigheid daalt flink zo.
Ik krijg tbh een beetje zenuwen, bij ieder nieuwsbericht wordt geroepen dat het 1 april is, ook bij HlpDsk, en nu hier.SinergyX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:09:
Hadden jullie dat beter niet rond 1 april kunnen doen? Geloofwaardigheid daalt flink zo.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Wat een onzin.SinergyX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:09:
Als jij je werk per 1 april op wil zeggen wacht je ook een maandje vanwege de geloofwaardigheid?
Tip: Dat de belastingdienst zegt dat het beter is om je aangifte voor 1 april te doen is geen 1 aprilgrap, dat je het weet
Spider, heel erg bedankt voor de moeite en inzet die je aan het forum hebt gegeven. Hulde
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 29-03-2010 11:17 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Met een opzegtermijn van 1 maand, zal je toch voor 1 maart al moeten opzeggen, en niet 2 dagen voor 1 aprilanandus schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:16:
[...]
Wat een onzin.
Als jij je werk per 1 april op wil zeggen wacht je ook een maandje vanwege de geloofwaardigheid?
Tip: Dat de belastingdienst zegt dat het beter is om je aangifte voor 1 april te doen is geen 1 aprilgrap, dat je het weet![]()
Spider, heel erg bedankt voor de moeite en inzet die je aan het forum hebt gegeven. Hulde
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Blijven je 1337 grafiekjes voor de ABO'ers wel beschikbaar?
Kater? Eerst water, de rest komt later

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Bedankt spinnekop! :W
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Succes met je social life
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Tsja, liever verkoop dan executie, toch?Terw_Dan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:08:
Is het ineens executie verkoop van meubels ofzo?
Spider .007

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Signature

Was een leuke tijd (2003, mob)

http://hawvie.deviantart.com/

nou, ik heb daar nog niets voor geregeld, dus grote kans dat het over een aantal weken stuk gaat!Haan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:20:
[...]
Blijven je 1337 grafiekjes voor de ABO'ers wel beschikbaar?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik weet nog dat je ooit een usertje was met een geweldig 'leechscript' voor het lekkere jonge meiden topic
Daarnaar heb ik nog gezocht, maar niet meer kunnen vinden
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Trouwens, is je URL een vroege 1 aprilgrap?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 30-03-2010 15:52 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dat je nog vele webjes mag weven op het forum in het zwart
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
[ Voor 31% gewijzigd door MacWolf op 15-04-2010 23:31 ]
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Heh, dat meen je. We houden wel ff via LinkedIn contact!MacWolf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:30:
Ik zie dit topic net, je bent dus toch nog wel actief op GoT. Misschien ooit weer eens een biertje drinken? Ik werk tegenwoordig in Utrecht i.i.g.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate