WRT160NL nzbget installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 20:34
Ik heb een wrt160nl router aangeschaft. En omdat deze eigenlijk gewoon linux gebruikt heb ik het idee dat ik deze router ook kan(mis) gebruiken om mijn nzb'tjes binnen te laten halen en deze weg te laten schrijven op de hardeschijf die aangesloten zit op de storage-link.

Nu heb ik de bekende firmware al gevonden. dd wrt, alleen heeft deze geen ondersteuning voor de wrt160NL en ik kan ook niet terug vinden ofdat ik in deze firmware ook een applicatie kan installeren zodat deze de nzb bestanden download en uitpakt.

Heeft iemand tips/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth4Chaos
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Seth4Chaos

that's me...

andreict schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:14:
Ik heb een wrt160nl router aangeschaft. En omdat deze eigenlijk gewoon linux gebruikt heb ik het idee dat ik deze router ook kan(mis) gebruiken om mijn nzb'tjes binnen te laten halen en deze weg te laten schrijven op de hardeschijf die aangesloten zit op de storage-link.

Nu heb ik de bekende firmware al gevonden. dd wrt, alleen heeft deze geen ondersteuning voor de wrt160NL en ik kan ook niet terug vinden ofdat ik in deze firmware ook een applicatie kan installeren zodat deze de nzb bestanden download en uitpakt.

Heeft iemand tips/ervaringen?
Als je in de router database 'wrt160nl' krijg je toch echt een firmware te zien en een melding dat die supported is.

Op deze pagina kan je zien dat nzbget in de optware packages zit.

Dus het zou moeten kunnen allemaal. Ik weet alleen niet welke dl-snelheden je hoopt te halen maar zo'n router heeft niet veel power om echt snel te kunnen downloaden (>2MB/sec)

Mistakes are proof that you are trying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Seth4Chaos schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:11:
[...]

Als je in de router database 'wrt160nl' krijg je toch echt een firmware te zien en een melding dat die supported is.

Op deze pagina kan je zien dat nzbget in de optware packages zit.

Dus het zou moeten kunnen allemaal. Ik weet alleen niet welke dl-snelheden je hoopt te halen maar zo'n router heeft niet veel power om echt snel te kunnen downloaden (>2MB/sec)
thnx voor de info, alleen zie ik in die lijst geen wrt160NL staan wel de gewone wrt160. Maar de NL niet, ik weet niet of dat nog een probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth4Chaos
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Seth4Chaos

that's me...

andreict schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:19:
[...]
ik in die lijst geen wrt160NL staan
ik wel
Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/4229/picture9io.png

Mistakes are proof that you are trying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
ah thnx. Ik had niet gezocht maar gewoon de lijst aangeklikt en gekeken of hij er tussen stond, dat was niet het verhaal, maar goed ik ga me eens verder verdiepen in hoe dit nu werkt en of nzbget erin zit en dat er ook de webclient in zit etc.

Ik som even een paar vragen of die ik nog ga uitzoeken en ik zal ook de resultaten posten voor mensen die er ingeinteresseerd zijn. Mocht iemand een antwoord dan mag je dit natuurlijk altijd posten.

- Hoe snel zal de router downloaden
- kan de router zijn storage link gebruiken om het spul op weg te schrijven?
- Zit de webclient van nzbget in deze firmware?
- Kan de router het spul parren en rarren en zoja is hij hier dan niet uren mee bezig?
- Als de router bezig is met rarren en parren, is het dan nog wel goed mogelijk om te internetten met mijn laptop en pc?
- Ga ik mijn router niet slopen als ik hem flink belast?
- en moet ik betalen voor mij dd -wrt firmware?????
- kan ik hem makkelijk terug flashen?
-kan mij externe hd gewoon ntfs blijven?

[ Voor 4% gewijzigd door andreict op 31-03-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:39
ben hier ook wel benieuwd naar.
Pagina: 1