"FOUT: kan de bluetooth-stapelservice niet starten"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-07 12:34
Beste tweakeraars,

Ik heb een laptop van HP gekocht pas geleden (DV7 3160), met bluetooth erin, waardoor ik meteen een bluetooth muis heb gekocht: www.trust.com/15352-02 de link werkt niet maar is te gebruiken op de trust website als serienummer. Het probleem is dat ik iedere keer als ik 5 minuten heb opgestart deze melding krijg, indanks dat mijn muis het verder al perfect doe.

"FOUT: kan de bluetooth-stapelservice niet starten"

Weet iemand hoe ik deze melding wegkrijg, herinstalleren helpt niet, ik heb zelf al een nieuwe windows install gedaan.

BTW: ik heb het probleem met windows 7 OEM premium 64bit van HP, maar ook op 64 ultimate die ik nog heb en nu erop laat staan (vanwege de irritante bloatware)

Verder heb ik de bluetooth driver al van de HP website gedownload.

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
je zegt dat de muis het gewoon goed doet?
misschien dat je nog andere bluetooth apparaten probeert te gebruiken, en dat die een conflikt veroorzaken?

als je muis het voor de rest gewoon doet, en de melding maar een keer komt, lijkt het me verder niet zon groot probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Deinstall die driver van HP eens en verwijder alle bluetooth apparaten, en uninstall het bluetooth apparaat uit de device manager.

Doe dan eens Windows update en kijk of hij geen standaarddriver binnentrekt (die werken bijna altijd beter).

En wat voor een vertaling :X De stapelservice? OMG...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:54

mace

Sapere Aude

Bluetooth stapel? Hahaha geweldig.

Die drivers die mee worden geleverd zijn vaak van die vage chinese dingen, je kan idd beter de standaard windows driver proberen als die er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-07 12:34
Ja ik gebruikte eerst de standaarddriver van windows maar toen disconnecte de muis steeds, dus toen alsnog de officiele driver van de HP support site gedownload (wel een erg goede site) en toen werkte ie perfect maar kwam die melding af en toe, niet onoverkoombaar, maar liever niet.
Daarnaast heb ik geen ander bluetoothapparaat gedaan, wel getest met mn telefoon op de vorige install van windows, maar toen liep ie vast, daar stel ik echter geen vragen over omdat ik m net zo lief verbind met behulp van USB.

hier is de support van HP zelf dus te vinden voor mijn laptop: http://h10025.www1.hp.com...s&product=4116249&lang=en

[ Voor 13% gewijzigd door thomasmoors op 29-03-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dymse
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-10-2023
Ik gebruik meestal de driver van broadcom bij HP laptops, nooit problemen mee gehad.

http://www.broadcom.com/support/bluetooth/update.php
Pagina: 1