[samsung story] vraagje- kan niet meer kopieren dan 5gb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
ja ik heb een samsung story, 1.5 tb en ik kan niet meer dan 5gb per keer kopieren.
wou over laatst en iso bestand op het ding zetten en het zei dat 'the file is to large for the destionation fle system.' file to large

iemand een idee want dit is volgens mij niet echt juist voor iets van 1500 Gb

kan iemand me ff helpen/

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Formatteren naar NTFS.
FAT32 ondersteunt bestanden van maximaal 4GiB - 1 byte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:17
HyperioN schreef op maandag 29 maart 2010 @ 02:24:
Formatteren naar NTFS.
FAT32 ondersteunt bestanden van maximaal 4GiB - 1 byte.
Idd verkeerde bestandssysteem... gek genoeg brengen bijna alle fabrikanten hun schijven uit met een fat32 partitionering, waarom dit is snap ik eigenlijk ook niet want ntfs is inimddels al weer heel wat jaartjes de standaard onder windows. Je zal dus idd naar ntfs moeten formatteren of converteren.

[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 29-03-2010 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NTFS is de standaard onder Windows, ja ;)
Daarbij zou het me niets verbazen als ze de schijf niet eens als NTFS mogen formatteren zonder wat geld richting Microsoft te schuiven.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Merci voor de reactie. Das klote, wist ik dat maar eerder, nu moet ik alles overzetten.

Gr!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
hurricurry schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:36:
Merci voor de reactie. Das klote, wist ik dat maar eerder, nu moet ik alles overzetten.
Een FAT16- of FAT32-volume converteren naar het NTFS-bestandssysteem in Windows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Haha nee, dat is niet nodig, nee. Zie de link van Nielson. Dat is redelijk basic en safe (hoewel een backup altijd vereist is!).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicGlou schreef op maandag 29 maart 2010 @ 06:19:
[...]

Idd verkeerde bestandssysteem... gek genoeg brengen bijna alle fabrikanten hun schijven uit met een fat32 partitionering, waarom dit is snap ik eigenlijk ook niet want ntfs is inimddels al weer heel wat jaartjes de standaard onder windows. Je zal dus idd naar ntfs moeten formatteren of converteren.
De harde schijven worden misschien geformatteerd in Fat32-formaat zodat de externe harde schijven ook op een computer van Apple aangesloten kunnen worden.
Pagina: 1