Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met installatie SP2 [VISTA]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:

Een tijd geleden heb ik SP2 voor Vista gedownload.
Dit bleek achteraf een Beta/Pre-rlease versie te zijn.
Nu heb ik zojuist de final/goede versie van SP2 voor Vista gedownload, maar toen ik deze wilde gaan installeren kreeg ik de melding, dat ik eerst de Beta versie moet verwijderen.

Volgens verschillende forums kan je dit doen door naar het "Control Panel" te gaan, vervolgens op "Programs" te klikken, en daarna op "View Installed Updates".
Nu kom ik inderdaad bij een lijst updates uit, maar nergens vind ik de Beta versie van mijn SP2.

Het meest vervelende is dat de Beta versie die ik heb, binnen enkele dagen zal verlopen, en ik dus niet meer in staat zal zijn om mijn computer te gebruiken.

Ik heb het hele internet afgezocht, maar het enige antwoord dat ik heb gevonden op dezelfde situatie, is dat ik mijn pc moet formatteren, en windows opnieuw moet installeren.

Heeft iemand een idee, hoe ik de Beta versie op een andere manier kan verwijderen, zodat ik de goede versie van SP2 kan installeren en mijn computer gewoon kan blijven gebruiken?

Alvast bedankt!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo,welkom op Tweakers GoT ;).

En zo lukt het dan wel, of heb je het op deze manier geprobeerd
  1. Klik op Start,kopieer en plak (of typ) de volgende opdracht in het tekstvak Zoekopdracht starten en druk vervolgens op Enter:appwiz.cpl
  2. Klik op Geïnstalleerde updates weergeven.
  3. Klik op Service Pack voor Microsoft Windows (KB948465) en klik op Verwijderen.
  4. Volg de aanwijzingen om het programma te verwijderen.
Zie ook hier voor meer informatie:
Informatie over Service Pack 2 voor Windows Vista en voor Windows Server 2008

[ Voor 25% gewijzigd door Turdie op 29-03-2010 06:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
shadowman12 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 05:57:
Hallo,welkom op Tweakers GoT ;).

En zo lukt het dan wel, of heb je het op deze manier geprobeerd
  1. Klik op Start,kopieer en plak (of typ) de volgende opdracht in het tekstvak Zoekopdracht starten en druk vervolgens op Enter:appwiz.cpl
  2. Klik op Geïnstalleerde updates weergeven.
  3. Klik op Service Pack voor Microsoft Windows (KB948465) en klik op Verwijderen.
  4. Volg de aanwijzingen om het programma te verwijderen.
Zie ook hier voor meer informatie:
Informatie over Service Pack 2 voor Windows Vista en voor Windows Server 2008
Hey, bedankt voor je reactie :)

Op die manier heb ik het ook geprobeerd, en ook dit wil niet werken.
Is eigenlijk ook hetzelfde principe als wat ik al geprobeerd had, alleen kom je nu via een andere weg bij "Software" uit.
Het probleem is gewoon, dat SP2 niet in het lijstje staat, dus kan ik hem ook niet verwijderen.

Ik zou ook echt niet weten wat de fysieke locatie van het bestand is?