Toon posts:

blackberry toetsenbord & windows 7 popup

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht en heb daar de software van mijn hp printer op geïnstalleerd, het probleem is nu dat elke keer dat ik mijn pc opstart er een venster van hp solution-center verschijnt. ik zou graag hebben dat dit niet meer gebeurt, maar ik weet niet hoe ik dit afleg. let wel ik heb windows 7.

mijn tweede vraag is, ik heb een blackberry storm ( touch screen), met een querty-toetsenbord, maar ik ben gewoon van met een azerty-toetsenbord te werken. maar ik weet niet hoe ik dit aanpas.

kan iemand mij bij een van deze twee vragen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 06:44

Sprite_tm

Semi-Chinees

Het eerste: toegang tot de JTAG-header van je printer krijgen en met een programmer de USB IDs in de EEPROM omkatten. Het tweede: even openmaken en met een tweetal patchdraadjes de keys van je toetsenbord her-wire'en.

Ow, je wilde het niet hardwarematig oplossen? Waarom post je het dan in EL? :)

Anyway, ik kan je post niet netjes naar het juiste subforum schoppen omdat je feitelijk 2 vragen stelt die beide ergens anders (en voor de goede orde: beide niet in EL) moeten. Probeer voor elke vraag nog eens aan de hand van de subforumbeschrijvingen te bekijken waar het wel hoort en post het daar, ajb.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.