Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Skype is blijkbaar gestopt met de ondersteuning van het Windows Mobile platform, sinds een paar dagen is er alleen nog ondersteuning voor Symbian en iPhone OS. De geruchten op xda gaan dat de developers Windows Mobile 6.x als een dood platform zien. Windows Phone 7 ondersteunt alleen managed apps, daar ziet Skype blijkbaar geen brood in.

Gaan we dit op korte termijn meer zien? Ik vraag me echt af wat voor impact WP 7 op de 6.x community gaat hebben. Kunnen we straks nog wel support verwachten? :/

http://www.skype.com/intl/en/mobile/

[ Voor 3% gewijzigd door Dubbeldrank op 28-03-2010 23:18 ]

It takes one to know one...

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:35
De support is idd al een aantal weken gestopt, echter kun je het nog steeds installeren op je WM6.x phone en gebruiken.
Mocht je de installatie files willen hebben, moet je me even een DM sturen, ik heb ze nog wel ergens.
Hopelijk wordt er nog steeds software ontwikkeld voor 6.x anders moeten we(ik) of overstappen op WP7s of andere alternatieven...

Aap!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Omdat ik mijn phone vrij frequent gebruik om over WiFi met Skype to Skype te bellen naar familie in de USA is dit voor mij al de reden geweest om niet meer te wachten op WP7 maar een Iphone3GS aan te schaffen.

Zie over een jaartje bij verlengen wel weer wat ik dan ga doen....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
harmageddon schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:48:
De support is idd al een aantal weken gestopt, echter kun je het nog steeds installeren op je WM6.x phone en gebruiken.
Mocht je de installatie files willen hebben, moet je me even een DM sturen, ik heb ze nog wel ergens.
Hopelijk wordt er nog steeds software ontwikkeld voor 6.x anders moeten we(ik) of overstappen op WP7s of andere alternatieven...
Je kan Skype 3.0 gelukkig nog installeren via OPNmarket, maar ik vind het gewoon raar dat ze stoppen. WP7 is er nog niet, het grootste gedeelte van de WM gebruikers zit op WM 6.x. Waarom dan stoppen?
Coach4All schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:53:
Omdat ik mijn phone vrij frequent gebruik om over WiFi met Skype to Skype te bellen naar familie in de USA is dit voor mij al de reden geweest om niet meer te wachten op WP7 maar een Iphone3GS aan te schaffen.

Zie over een jaartje bij verlengen wel weer wat ik dan ga doen....
Tja, de iPhone is een optie echter heb ik een enorme afkeer tegen het beleid van Apple, ik wil zelf bepalen wat ik op mijn telefoon installeer. Daarbij komt dat de 'tweakerswaarde' erg laag is.

It takes one to know one...