Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opgelicht door Activedot wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb voor een paar maanden een domein geregistreerd incl hosting pakket, betaald en in gebruik genomen. Nu heb ik er een paar weken geen tijd voor gehad en even uit het oog verloren. En vandaag kom ik tot de conclusie dat het bedrijf is opgedoekt en de eigenaren verdwenen van de aardbodem.

Wat kan ik ondernemen? het gaat me niet om die paar lullige euro's maar mijn domein. Die staat nog wel onder mijn naam geregistreerd en wil hem graag verhuizen naar een betrouwbare hoster. Maar hoe? medewerking kan ik natuurlijk niet verwachten.

Gr Martijn.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Als het domein op jouw naam staat kan je het gewoon onder brengen bij een andere hosting provider.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Je kan dat domein prima verhuizen, gewoon bij een andere toko aangeven dat je je domein wil verhuizen en dat je geen auth code hebt/krijgt gezien die toko failliet is, dan moet het volgens mij wel goedkomen. Ik ken de exacte procedures sinds de nieuwe software bij SIDN niet precies meer.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Je nieuwe hosting provider zal een verhuizing inschieten. Je voormalige hosting provider heeft dan enkele dagen om hierop te reageren om de verhuizing te voorkomen, gebeurd dit niet dan wordt het domein verhuist.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties die auth code heb ik zeker niet. het gaat om een .co.nl domein zal dat nog uitmaken. En zou ik ook zelf contact op kunnen nemen met bv eurodns of kom ik daar zonder kvk nummer niet ver?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:55:
Bedankt voor de snelle reacties die auth code heb ik zeker niet. het gaat om een .co.nl domein zal dat nog uitmaken. En zou ik ook zelf contact op kunnen nemen met bv eurodns of kom ik daar zonder kvk nummer niet ver?
ja, dat maakt zeker uit. 3e level domeinen gaad sidn niet over. dat zou eurodns moeten doen.

http://webwereld.nl/nieuw...xtensie--misleidend-.html

Zondermeer vind ik persoonlijk een .co.nl domein niet erg professioneel staan. neem dan gewoon een iets langer .nl domein.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:01:
[...]

ja, dat maakt zeker uit. 3e level domeinen gaad sidn niet over. dat zou eurodns moeten doen.

http://webwereld.nl/nieuw...xtensie--misleidend-.html

Zondermeer vind ik persoonlijk een .co.nl domein niet erg professioneel staan. neem dan gewoon een iets langer .nl domein.
Het is een persoonlijke website dus... professioneel hoeft niet ;) maar toch bedankt
Pagina: 1