Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook] Combineren van PST bestanden zonder duplicates?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste jaren heb ik altijd back-ups gemaakt van mijn Outlooks op verschillende computers, maar ik zou graag mijn hele archief omzetten naar een goed leesbaar archief.

Alle verzonden e-mails en binnengekomen e-mails dus gaan combineren en het gewoon makkelijk kunnen doorzoeken. Dat is ook de reden dat ik keurig back-ups heb gemaakt, maar het was altijd drama om na een herinstallatie van de computer of aanschaf nieuwe computer, de PST's opnieuw te importeren, zodat alle e-mails weer in Outlook kwamen te staan.

Soms was het ook een probleem, omdat Outlook moeilijk ging doen na een paar honderd MB aan e-mail. Inmiddels heb ik PST-backups van mijn e-mails sinds 2001 en ik wil hier graag een archief voor opbouwen, eventueel op mijn VPS iets installeren waardoor het online kan, als Outlook hiervoor niet geschikt is.

Het is wel belangrijk dat er geen dubbele e-mails zullen zijn en dat alle PST's netjes worden gecombineerd. Is dit een taak met kans van slagen, want ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik vond Outlook altijd een drama met het exporteren en importeren van back-ups.