Toon posts:

Dell Touchpad problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Sinds 2 weken heb ik mijn nieuwe laptop; De Dell M4400.

Nu heb ik regelmatig dat soms de touchpad gewoon slecht reageert. Op sommige momenten werkt hij heel "stroef" voor 30 seconden. Als ik even rustig wacht doet hij het gewoon later weer.

De eerste week had ik geen Touchpad driver geïnstalleerd, alleen de standaard driver van Win7, hier merkte ik de klachten af.
Sinds de tweede week heb ik de Dell Drivers geïnstalleerd, geen verbetering.

Wat heel apart is dat mijn vorige laptop de Dell Vostro 1520 ook deze problemen had!

Heeft iemand hier ervaringen mee en evt een oplossing? Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:33
Weet je heel zeker dat het je touchpad is? Of heb je het ook als je met een usb muisje werkt? Het kan natuurlijk ook zijn dat er een programma draait waardoor je hele laptop het even moeilijk heeft ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt niet met een externe muis of de trackbal in het midden van het toetsenbord. (Zo'n ballentje)

Tevens is het een schone installatie die gloednieuw is, dat een programma veel CPU verbruikt is niet mogelijk.

De trackpad problemen zijn echt "random".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:45
Over de touchpad van de vostro 1520 was ik ook neit te spreken. Het waren erg onresponsieve touchpads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:58

bloody

0.000 KB!!

Heb ik ook op een latitude e6500.

Bij mij ligt de 'oorzaak' altijd in het feit dat ik erg droge vingers heb... als ik ze even nat maak, werkt de touchpad veel beter :)

nope