Ik heb sinds enkele maanden een speedtouch van KPN in gebruik (789) in combinatie met internet plus bellen. De laatste tijd valt mij op dat de router geluiden begint te maken. Dit zijn klikjes \ tikken die achter elkaar, maar ook spontaan kunnen optreden. Er is totaal geen regelmaat in te ontdekken. Soms klikt wel 20 keer in een kwartier en soms houdt die zich wel 4 uur stil. Deze tikken zijn behoorlijk hard en vergelijkbaar met je middelvinger hard op de tafel tikken.
Daarnaast heeft deze soms ook een paar seconde een continu ratel van klikken achter elkaar en gaat de telefoon 1 keer over. Echter belt er dan niemand en houdt hij daarna weer eventjes op. Het irriteert ondertussen echt mateloos.
Ik ben momenteel ten einde raad en sta op het punt om KPN hierover te bellen, maar wilde eerst jullie nog raadplegen. Kan dit uberhaupt kwaad voor de router, dwz moet ik hem 's nachts gewoon uitzetten zodat deze zekers te weten niet in de fik vliegt? Of kan ik hier zelf nog wat tegen doen?
Daarnaast heeft deze soms ook een paar seconde een continu ratel van klikken achter elkaar en gaat de telefoon 1 keer over. Echter belt er dan niemand en houdt hij daarna weer eventjes op. Het irriteert ondertussen echt mateloos.
Ik ben momenteel ten einde raad en sta op het punt om KPN hierover te bellen, maar wilde eerst jullie nog raadplegen. Kan dit uberhaupt kwaad voor de router, dwz moet ik hem 's nachts gewoon uitzetten zodat deze zekers te weten niet in de fik vliegt? Of kan ik hier zelf nog wat tegen doen?
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR