2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik zet altijd dit in de head neer:
1
2
3
4
5
| <script type="text/javascript"> <!-- if (top.location != self.location) { top.location = self.location.href } //--> </script> |
Ey!! Macarena \o/
Wat je nu doet is een redirect naar de pagina waar hij al op zit.. met andere woorden een oneindige loop.
Gek dat ie vastloopt / errors geeft
[ Voor 4% gewijzigd door Mental op 27-03-2010 22:06 ]
Scriptblokkering zal je in IE8 altijd krijgen bij het openen van lokaal opgeslagen pagina's. Dat is een kwestie van op de waarschuwing klikken en aangeven dat je scripts toch wilt laten uitvoeren.Als ik in IE8 dat invoer, (in de titelbalk) dan krijg ik een scriptblokkering. Dus dacht ik, dan doe ik dat in IE9 preview, die heeft geen beveiliging tot nu toe.
Maar dan loopt ie vast.
Vastlopers in IE9 zijn vervelend, maar het is nog een preview versie en kan dus nog bugs bevatten. Wil je weten of je scripts kloppen, zou ik ze dus niet daarin testen. Je kan dan beter Firefox installeren, met de Developer Tools plugin. Daarmee kan je veel waardevolle informatie krijgen over eventuele fouten in je script.
En inderdaad, je komt met dat script van je in een loop terecht.
[ Voor 4% gewijzigd door Aganim op 27-03-2010 22:13 ]
Als je die code op je pagina zet, wordt ie uitgevoerd, en gaat ie dus in een oneindige loop. Op het moment dat je er een link van maakt, wordt ie pas uitgevoerd als er op geklikt wordt. Dat zijn dus 2 verschillende dingen.
Ey!! Macarena \o/
Ik denk dat je die javascript niet snapt. Dat script doet niets anders dan de pagina herladen.
[ Voor 19% gewijzigd door RaZ op 28-03-2010 11:23 ]
Ey!! Macarena \o/
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is gesloten.