Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11 18:44
Hallo,

Als ik m'n htc wil updaten met de door htc uitgegeven rom (18-03-2010) krijg ik steeds dezelfde melding. Dit is ook met custom roms van bijv XDA.

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/5779/melding.png

Alvast bedankt!

Ik heb zelf nog niks kunnen vinden helaas, Wel iets over virus scanners aan/uit? maar dit werkte niet. Ook heb ik meerdere usb poorten geprobeerd. Maar dit had geen effect,

Danny.

Dannybuurmans.nl/

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je wel verbinding met Active Sync?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Danny96
SinergyX schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:17:
Heb je wel verbinding met Active Sync?
Jup. Als ik de update start dan hoor ik het deuntje dat active sync de verbinding kwijtraakt, Ik weet niet of dit klopt?

Dannybuurmans.nl/

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De eerste stap kom je dus wel door? Daarna springt je telefoon dacht ik in update mode, je PC zal opnieuw zoeken naar drivers voor dat 'apparaat'. Als hij geen drivers kan vinden (dacht iets van generic USB nogwat), dan kan de updater geen verbinding meer krijgen.

Je kan zelf in update mode gaan (reboot met volume up inhouden) en dan aan je PC hangen, kijken of je PC uberhaubt wat kan vinden. Zorg dan dat je PC de telefoon wel enigzins installeerd, dan nog eens de updater gebruiken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Danny96
SinergyX schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:23:
De eerste stap kom je dus wel door? Daarna springt je telefoon dacht ik in update mode, je PC zal opnieuw zoeken naar drivers voor dat 'apparaat'. Als hij geen drivers kan vinden (dacht iets van generic USB nogwat), dan kan de updater geen verbinding meer krijgen.

Je kan zelf in update mode gaan (reboot met volume up inhouden) en dan aan je PC hangen, kijken of je PC uberhaubt wat kan vinden. Zorg dan dat je PC de telefoon wel enigzins installeerd, dan nog eens de updater gebruiken.
Als ik op update druk dan doet ie het en gaat ie naar het regenboog scherm en daarna naar een wit scherm met 'loading' hier stopt ie en krijg ik de melding.

Dannybuurmans.nl/

• Danny96
Ik moest 'hardspl' installeren. :+

Dannybuurmans.nl/

Pagina: 1