Hallo allemaal,
Voor op mijn website ben ik bezig om foto's te kunnen uploaden.
Nu wil ik graag dat dit via Ajax (of een andere manier om de pagina niet te verlaten) gebeurt.
Ik heb heel veel gezocht naar kant en klare scripts, en ook heel veel ervan gebruikt, maar geen van allen werken ze of voldoen ze aan mijn eisen.
Daarom wil ik jullie vragen of iemand een manier weet om dit te doen, desnoods dat iemand het uitlegt zodat ik het zelf kan coden.
Ik heb verstand van de volgende talen:
- HTML/CSS
- Javascript
- PHP
en een klein beetje actionscript..
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Natuurlijk weet ik dat ik door alleen AJAX geen bestanden kan uploaden, maar ik zoek dus een manier om van de DOM een bestand geupload te krijgen naar een PHP pagina.
Het liefst ook met een progress bar.
Alvast bedankt!
Max
Voor op mijn website ben ik bezig om foto's te kunnen uploaden.
Nu wil ik graag dat dit via Ajax (of een andere manier om de pagina niet te verlaten) gebeurt.
Ik heb heel veel gezocht naar kant en klare scripts, en ook heel veel ervan gebruikt, maar geen van allen werken ze of voldoen ze aan mijn eisen.
Daarom wil ik jullie vragen of iemand een manier weet om dit te doen, desnoods dat iemand het uitlegt zodat ik het zelf kan coden.
Ik heb verstand van de volgende talen:
- HTML/CSS
- Javascript
- PHP
en een klein beetje actionscript..
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Natuurlijk weet ik dat ik door alleen AJAX geen bestanden kan uploaden, maar ik zoek dus een manier om van de DOM een bestand geupload te krijgen naar een PHP pagina.
Het liefst ook met een progress bar.
Alvast bedankt!
Max