Ik heb een nieuwe pc waar ik graag een Windows 7 op wil zetten. ik heb een MSI moederbord (MSI 785GM-E51 | 785GM-E51) een een raptor van 74 GB (op mijn andere pc heb ik ook een raptor en intalleerde die zonder problemen met dezelfde dvd). De installatie procedure gaat goed tot het punt waar ik de schijf moet kiezen om de installatie te starten, daar zie ik geen schijf staan en krijg ik de melding apparaatstuurprogramma's laden. Ik heb op de raptor een partitie gemaak met acronis (die herkend de schijf gewoon) en geformateerd naar NTFS. Ik heb nog een schijf (samsung spinpoint) waar ik ook een partitie op heb gemaakt (een keer met label en een keer zonder label) en dan heb ik hetzelfde probleem.
Op mijn ander pc kan ik probleemloos een installatie doen met dezelfde dvd en hier heb ik problemen. ligt dit aan het moederbord? ik heb het al eens op de standaard instellingen gezet en met een acronis opstart cd wordt de schijf wel herkent (samsung en de WD).
Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad en mischien een oplossing voor dit probleem?
Op mijn ander pc kan ik probleemloos een installatie doen met dezelfde dvd en hier heb ik problemen. ligt dit aan het moederbord? ik heb het al eens op de standaard instellingen gezet en met een acronis opstart cd wordt de schijf wel herkent (samsung en de WD).
Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad en mischien een oplossing voor dit probleem?