HP Pavilion dv9500 Series Laptop blu ray?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
hallo tweakers

ik heb een HP Pavilion dv9500 Laptop met 1.5ghz dual core cpu, 2 gb werkgeheugen en een NVIDIA GeForce 8400M gpu met 128 mb geheugen.
nu wilde ik mischien de dvd brander die er standaard inzit vervangen door een blu ray speler die ook dvds kan branden.
zou de laptop snel genoeg zijn om blu rays af te spelen zonder schokken?
als ik een vlc file afspeel op 720p gaat het gewoon goed terwijl sommige laptops dat niet aankunnen merk ik bij vrienden.
maar of ie full hd aankan weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik denk dat ie daar niet te veel problemen mee moet hebben, maar test het gewoon eens uit? Surely dat je vast ergens een 1080p bestand kunt downloaden, al is het maar een sample van het een of ander.
Dan weet je het snel genoeg he ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
das wel een idee idd zal daar eens naar kijken.
had op internet al beetje rondgekeken, en leek er beetje op dat mn laptop een twijfelgeval was met full hd afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Oh, btw, ik kwam vanmorgen deze tegen: http://www.bigbuckbunny.org/index.php/download/

Hier kun je fullhd testdingetjes downloaden, laat ff weten hoe het gegaan is :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
dat konijn kende ik idd, had hem op 720p ergens op mn schijf staan.
nu aant downloaden op mp4 1080p
is mp4 op hd resolutie even zwaar als het afspelen van een blu ray?
met blu ray zit je ook vaak nog met hd sound wat ook best zwaar is denk ik.
maar zal laten weten of ie het konijn afspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hou heel erg goed de temperaturen in de gaten van de GPU, CPU en de fan van de GPU, je machine is er een uit de serie notebooks met de beruchte Nvidia CPU series die productiefouten hadden, en bij hogere temperaturen dan idle langzaam de geest gaven.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
ok dat wist ik ook niet lekker is dat, dacht dat die problemen enkel bij losse kaarten waren.
nog geen tijd gehad om te testen, de laptop is van mn ouders had die eens als verjaardagscadeau gegeven.

edit: net getest of ie 1080p afspeeld en dat doet ie gewoon vloeiend zonder te schokken.
dan zal ik er maar vanuit gaan dat blu ray ook geen problemen gaat opleveren. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Goofy1978 op 30-03-2010 18:57 ]

Pagina: 1