Toon posts:

compaq password:-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

m'n broertje heeft ene compaq waar ie een 2e scsi schijf in wou zetten, de schijf zat erin en: deed het nie meer.kom ik naar boven gehold, ruk een jumper ervanaf en reset ff het mobo:) ruk ook nog ff 2e schijf eruit.
start hem, geeft ie aan dat ie een password wil voordat ie gaat booten:( het is dus GEEN ingetypt password, weet iemand dat paswoord?

Verwijderd

probeer eens de batterij uit je mobo te jassen, 5 minuten wachten, er weer in en nog een keer booten

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

vergeet ook niet om de powerkabel eruit te roppen... anders heeft het verwijderen van die batterij mogelijk totaal geen effect... :)

Verwijderd

Zoiets had ik ook met mijn QDI mobo, zat een ingebouwde diskmaneger in de bios, via via kwam ik er achter dat et w8woord QDIQDI was.
Probeer anders eens "Compaq" en anders check de site eens van compaq of bel de hlpdsk...

Verwijderd

Ook ooit eens een p166 gekocht in tilburg. Bij een vaage zaak pc corner. Ikke na 2 maanden nieuwe HD gekocht dus ik inbouwen. Maar ik moest in het bios om de controller op automatic te zetten. Zit er een wachtwoord op. Ikke bellen vragen om pass krijg ik hem niet. Ik vroeg zeer kwaad. Waar slaat dit op. Toen zeiden ze dan vervalt je gegrantie. Het zijn een stel flikkers :)

Verwijderd

Topicstarter
HIJ DOET HET WEEER!!!

was vergeten de jumper van de batterij terug te zetten, dus ik zette hem aan en hij gaf aan dat ie alle hardware weer moest instaleren:( was gedaan en... hij deed het weer zonder paswoord:)

o ja: COMPAQ:r:r:r

Verwijderd

Compaq is :r inderdaad

1. je betaalt fokking veel geld voor een inferieur systeem

2. Uitbreidingsmogelijkheid van nul komma nul

3. kasten zijn LELIJK!!
Pagina: 1