Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen ik ben op zoek naa een programma dat een blu ray mpg 2 bestand naar bd5 kan converten.
Dit omdat ik geen BD schrijfer heb. Ik hoef geen menutjes of dat soort onzin alleen de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

Wat is een bd5 ? Of bedoel je soms een dvd5 ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Aremas,

welkom op GoT! Lees voordat je je volgende topic start even Het algemeen beleid #topicplaatsen (deeplink) goed door! Je vraag is namelijk niet eenduidig. BluRay is een medium en geen bestandsformaat; het is het fysieke schijfje. Zoek even op programma's die je bron materiaal kunnen analyseren op codecs en maak dan even een nieuw topic aan wat je precies wilt bereiken.

Wat ik minimaal wil weten is welke container (kortom extensie van het bestand, bijv avi of mkv) het bronbestand is en welke codecs het bevat (audio en video). Daarnaast wil ik weten of je het alleen maar op DVD wilt branden of dat je het als los bestand wilt hebben. In dat laatste geval wil ik of een omschrijving waarvoor je het wilt gebruiken of richtlijnen voor de gewenste container/codec hebben. Omdat we dit nu allemaal niet kunnen achterhalen doe ik deze even op slot. Als je alles uitgezocht hebt, kun je hierover hier een nieuw topic openen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat heen en weer DM-en is het mij duidelijk geworden wat de bedoeling is. De bedoeling is dus om een standaard BR in het BD9 formaat om te zetten naar het BD5 formaat waardoor de opname op een DVD past. Daarmee gaat dit topic weer open. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

Dan lijkt dit de oplossing:
http://adubvideo.net/how-to/backing-blurays-avchdcoder
en misschien is DVDfab ook nog een mogelijkheid.

[ Voor 34% gewijzigd door Caveman op 28-03-2010 11:40 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AVCHDCoder is a decidedly different program than BD Rebuilder. It’s feature set is much larger for one thing. For another, it can produce Blu-rays from non-Blu-ray sources. This is highly useful in the creation of AVCHD disks from home videos and the like. But that is for another tutorial. Today we are just going to be backing up our precious store-bought Blu-rays.
Dat is precies wat ik zocht :9
thnx mate ;)
Pagina: 1