GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu

Pagina: 1
Acties:

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu

Allereerst, super om te zien dat zo'n review op tijd op het web kan staan en dat er lekker veel games zijn meegenomen, daar is aardig wat tijd in gaan zitten vermoed ik zo ;) Hulde!

Ik ben een aardig kritisch lezer als het aankomt op dit soort reviews, en ik moet zeggen dat de uitgebreide tests een mooi overzicht geven en de conclusie legt de huidige stand van zaken prima uit.
Qua hits is dit vast een kanon, echter is de review op dit moment technisch maar weinig waard! Ik mis namelijk zeer relevante informatie om deze review! De twee draken:
  • Wat zijn de specificaties van het gebruikte testsysteem?
  • Welke drivers zijn gebruikt bij het testen?
Ik spotte trouwens dat de vraag van het testsysteem al tussen de reacties, waarop het antwoord was
Zoals altijd, core i7 920 @ 3,8GHz, 6gb ram, 500gb hdd, en dat was 't wel?
Zal ongetwijfeld kloppen, maar ik hoef een doorgewinterde reviewer toch niet te vertellen dat er meer onderdelen in een PC zitten dan dat en dat verwijzen naar systeemspecs elders op internet niet zo handig is. Dit soort feiten horen in een professionele review opgenomen te worden :)

Nogmaals super bedankt voor de inzet, en hopend op extra naverzorging :>

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
Ik zie dat het inmiddels aan de review is toegevoegd, mooi :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:04
Jij bent er snel bij :)

De pagina was in de vergetelheid geraakt tussen de andere 20 pagina's :P

[ Voor 4% gewijzigd door Marc Rademaker op 27-03-2010 11:57 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mag ik trouwens ook even zeggen dat ik die inhoudsopgave niet echt professioneel vind staan?

Alle pagina's met een nummer en linkje achter elkaar zetten zonder te weten waar je naartoe gaat en het ziet er niet uit. We leven ondertussen in 2010 dus dat kan wel een stukje beter, dropdown-menu anyone :)

Verwijderd

Wat snap je niet aan de inhoudsopgave onderaan de pagina?

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Jejking schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:03:
Mag ik trouwens ook even zeggen dat ik die inhoudsopgave niet echt professioneel vind staan?

Alle pagina's met een nummer en linkje achter elkaar zetten zonder te weten waar je naartoe gaat en het ziet er niet uit. We leven ondertussen in 2010 dus dat kan wel een stukje beter, dropdown-menu anyone :)
Dit is sowieso niet iets wat de redactie bepaalt :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Een dropdown menu vind ik net vervelender. Nu kan je in één overzicht gelijk zien op welke pagina wat staat, en je kan er direct op klikken. Wat wil je nog meer? :P

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:04:
Wat snap je niet aan de inhoudsopgave onderaan de pagina?
Daar gaat het niet om. Dat werkt perfect.

Maar rechtsboven, wat is er de functie van als het al onderaan elke pagina staat? En daarnaast er ook nog eens behoorlijk slordig uitziet zonder te weten waar je precies heen navigeert?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Rechtsboven staat een automatisch gegenereerd menu, dat paginatitels toont tenzij er meer dan tien pagina's zijn, want dan worden er alleen paginanummers getoond. Mag je in Lieve Devvers aankaarten :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Rataplan schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:25:
Rechtsboven staat een automatisch gegenereerd menu, dat paginatitels toont tenzij er meer dan tien pagina's zijn, want dan worden er alleen paginanummers getoond. Mag je in Lieve Devvers aankaarten :)
Ik denk dat je dat beter tegen je hoofdredacteur kan vertellen als je er een probleem mee hebt, want het is nav. zijn opmerkingen zo gefabriceerd ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur

Nog even los van de toon waarop je het roept, heb je wel een punt. We tonen nu alleen paginanummers indien > 10 pagina's. Ik zal eens informeren hoe het smoelt als we bij meer dan 10 pagina's een dropdown tonen.
moto-moi schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:28:
[...]

Ik denk dat je dat beter tegen je hoofdredacteur kan vertellen als je er een probleem mee hebt, want het is nav. zijn opmerkingen zo gefabriceerd ;)
*uch* by design van Femme, wat mij betreft tonen we gewoon 20 pagina's - al wordt het dan wel wat lang

[ Voor 25% gewijzigd door Wilbert de Vries op 28-03-2010 10:43 ]

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:04
Kunnen we niet 25 doen ;)

Dan zit er wat rek in voor de toekomst :D

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wilbert de Vries schreef op zondag 28 maart 2010 @ 10:41:
*uch* by design van Femme, wat mij betreft tonen we gewoon 20 pagina's - al wordt het dan wel wat lang
Femme? Nee hoor, jijzelf ;)

Maar misschien is het toffer om het uitklapbaar te maken, net zoals we met de related content doen naast het nieuws? Ik zie wel een devtrackje verschijnen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• newinca
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-07-2023
Geachte redactie,

hou AUB op met het verspreiden van onzin over tessellation? Het is echt niet zo moeilijk om te begrijpen hoe het in elkaar zit, zelfs niet voor een journalist. Hier is een fantastische tutorial die een en ander uitlegt:

http://www.gamedev.net/co...n=316777&reply_id=3424549

Lees dit eerst.

Het wordt dan automatisch duidelijk dat de bewering dat er een fundamental verschil is tussen ATI en Nvidia wat betreft tessellation in de shaders een ongelooflijke kwakkel is.

Met dank.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wilbert de Vries schreef op zondag 28 maart 2010 @ 10:41:
[...]

Nog even los van de toon waarop je het roept, heb je wel een punt. We tonen nu alleen paginanummers indien > 10 pagina's. Ik zal eens informeren hoe het smoelt als we bij meer dan 10 pagina's een dropdown tonen.
Valt wel mee toch? In tegenstelling tot *kuch* newinca :X Maar wel goed dat je er even naar laat kijken.
Marc Rademaker schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:26:
Kunnen we niet 25 doen ;)

Dan zit er wat rek in voor de toekomst :D
Kan je NOG uitgebreidere reviews schrijven. Voor wie z'n agenda post je hier nou eigenlijk? :+
Pagina: 1