GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu
Allereerst, super om te zien dat zo'n review op tijd op het web kan staan en dat er lekker veel games zijn meegenomen, daar is aardig wat tijd in gaan zitten vermoed ik zo
Hulde!
Ik ben een aardig kritisch lezer als het aankomt op dit soort reviews, en ik moet zeggen dat de uitgebreide tests een mooi overzicht geven en de conclusie legt de huidige stand van zaken prima uit.
Qua hits is dit vast een kanon, echter is de review op dit moment technisch maar weinig waard! Ik mis namelijk zeer relevante informatie om deze review! De twee draken:
Nogmaals super bedankt voor de inzet, en hopend op extra naverzorging
Allereerst, super om te zien dat zo'n review op tijd op het web kan staan en dat er lekker veel games zijn meegenomen, daar is aardig wat tijd in gaan zitten vermoed ik zo
Ik ben een aardig kritisch lezer als het aankomt op dit soort reviews, en ik moet zeggen dat de uitgebreide tests een mooi overzicht geven en de conclusie legt de huidige stand van zaken prima uit.
Qua hits is dit vast een kanon, echter is de review op dit moment technisch maar weinig waard! Ik mis namelijk zeer relevante informatie om deze review! De twee draken:
- Wat zijn de specificaties van het gebruikte testsysteem?
- Welke drivers zijn gebruikt bij het testen?
Zal ongetwijfeld kloppen, maar ik hoef een doorgewinterde reviewer toch niet te vertellen dat er meer onderdelen in een PC zitten dan dat en dat verwijzen naar systeemspecs elders op internet niet zo handig is. Dit soort feiten horen in een professionele review opgenomen te wordenZoals altijd, core i7 920 @ 3,8GHz, 6gb ram, 500gb hdd, en dat was 't wel?
Nogmaals super bedankt voor de inzet, en hopend op extra naverzorging
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.