[audio] dubbele output

Pagina: 1
Acties:

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Beste tweakers,

Daar ik een groot liefhebber ben van muziek leek het mij leuk om zelf 'setjes' in elkaar te kunnen flansen.
Er is nou eenmaal niets fijner dan al je favoriete nummers in één mix te kunnen draaien in de auto ;)

Enfin, nu heb ik virtual dj gedownload om hier en daar wat te proberen.
Maar om 'fatsoenlijk' te kunnen mixen zou ik graag beschikken over 2 audio outputs, namelijk 1 over de speakers en één via de headset.
Ik gebruik momenteel de onboard functies van mijn P7p55d Le mobo om zowel de headset als de speakers aan te sturen alleen krijg ik het niet voor elkaar om deze te splitsen in virtual dj.

Aangezien ik best een leek ben wat dit betreft zou ik hier graag jullie hulp voor inschakelen.

Mocht het betekenen dat ik een nieuwe pci geluidskaart zal moeten aanschaffen dan is dit in principe geen enkel probleem maar dan zou ik graag betaalbare opties zien ;)

Alvast bedankt,

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dergelijke algemene vragen over audiodevices horen niet in Overige Hardware, maar in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-02 18:40
Je hebt op je geluidskaart 8 kanalen dus Virtual DJ kan deze als 4 stereo-kanalen gebruiken. Als je bij deze optie headphones selecteert:
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/7058/sound2cv1.jpg
En daaronder 4.0 soundcard, dan kan je je speakers aan je front (groene) uitgang hangen en je hoofdtelefoon aan je rear (zwart of grijs).

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Krijg het nog niet voor elkaar. Heb zojuist nieuwste drivers gedownload en diverse combinaties geprobeerd maar hij blijft beide decks over 1 output gooien. misschien toch maar 'verstandig' om een el cheapo 2e geluidskaartje erin te gooien?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• duifi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
ik gebruik gewoon een usb-geluidskaartje, zat ooit bij een headset, herkent die braaf in virtual dj.

Verwijderd

Ik zou een tascam US-122L nemen. Heeft headphones, aux en midi ingangen. Prima ding, helemaal als je misschien later zelf nog wat zou willen inspelen mbv een keyboard.
Pagina: 1