Office 2003 Proofing Tools, Nut van Nederlandse versie...?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Beste tweakers,

Voor iemand die veel vertalingen doet moet ik een Office 2003 Proofing Tools pakketje zien te regelen.
Opzicht niet zo'n probleem behalve als ik kijk wat Proofing Tools nou allemaal doet.

Ik kan voor en redelijke prijs een Nederlandse versie kopen maar een import versie uit bijvoorbeeld Engeland is weer stukken goedkoper.
Nou vraag ik mij af wat het nut/verschil is tussen die 2 versie's want het is toch niets minder dan een spelling checker add-on in verschillende talen...?

Waarom is er dan een Nederlandse versie van...?

Als ik een Engelse Proofing Tools installeers in een Office 2003 NL omgeving gaat dat dan (of de resultaten) dan niet vechten met elkaar...?

[beetje offtopic] maar weet iemand wat de installatie voorwaarden zijn van een Proofing Tools retail pakket, mag dat ook maar op 1 PC...?
Van 2007 zijn die wel te vinden maar van de 2003 versie is geen spoor meer te vinden online.

Zijn service packs van Office 2003 net als bij XP taal gebonden...?, want stel ik installeer een Engelse Proofing Tools in een Office 2003 NL omgeving gaat dat dan wel goed bij het updates downloaden...?

Alvast dank _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door crack_en_hack op 26-03-2010 21:59 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Het ligt er maar net aan wat je precies koopt. Als het echt alleen de proofing tools zijn, dan kan je inderdaad een Nederlandse Office 2003 installeren en daar Engelse proofing tools voor bij installeren. Dit gaar gewoon goed met updates aangezien er aparte proofing tools updates zijn.

Als je een MUI koopt (waar zowel de proofing tools, een localized UI in zit en een localized help systeem), dan MOET je de Engelse versie van Office 2003 installeren en daarbij de MUI van NL. Dit kan niet andersom. Hier zijn ook weer aparte updates voor dus uiteindelijk werkt alles gewoon zoals het hoort met elkaar.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info