Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma30
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:41
[ opgelost! had ergens op inet gevonden dat het soms een tijd kan duren vordat je het spel kon starten, dat was bij mij dus ook het geval :? ]

Beste Tweakers,

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik heb er hier nog geen onderwerp over gevonden

Ik heb C&C4 een twee dagen geleden gekocht. Instaleren was een eitje!
Maar als ik het spel nu opstart krijg ik de melding "Unable to connect to the internet, please check your connection and try again"

Kan iemand die het spel al heeft en hetzelfde probleem had mij helpen.
Of iemand anders die weet waar het aan ligt?

Wat heb ik al geprobeerd:

- Firewall en virus scanner uit (uiteraard)
- Direct verbinding inet in mijn pc (dus niet via de router)
- Het hele forum van EA uit gespit (daar kunnen de meeste mensen wel in het menu komen maar crasht dan bij hun, bij mij start helemaal niets. Ja ik krijg een splash screen te zien voor 1 sec).

De specs van mijn pc zijn:

Windows 7 64 bit Premium
Intel Core i7 950 @3.07 GHz
Ati Radeon 5870
6 GB ram
Asus p6T

Jeroen

ps: sorry hij staat in het verkeerde gedeelte van het forum zie ik nu 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Enigma30 op 27-03-2010 00:41 ]

Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet hoe het vandaag de dag nogsteeds fout kan gaan met DRM. Die tijden hadden we toch gehad? Het spel doet echt alles over internet, zelfs als je het wilt opstarten of single player campaign wilt spelen. Als de servers dan niet beschikbaar, bereikbaar of overbelast zijn dan is het afgelopen met de pret. Bij mij duurt het ook heelerg lang voordat hij opstart, mijn advies (voor singleplayer campaign) download een van die mooie emulatoren die beschikbaar zijn op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Er waren storingen in de servers van EA, deze kunnen natuurlijk al verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor het archief een tikje naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat dit een probleem/vraag is, geen discussietopic.