Bestelling van E10 plaatsen op Vodafone.ie
Duidelijk te merken dat ze daar alle nieuwste technieken gebruiken van beveiliging. Zo wordt o.a. niet alleen om je wachtwoord gevraagd:
Bijvoorbeeld: StoomTrein3
Maar ook om "random" characters uit je wachtwoord, bijvoorbeeld 1,3,11 wordt: S03 (waarschijnlijk om Bots tegen te gaan.)
Enfin, nu kom ik dus bij CreditCard (MasterCard) betaling, krijg aldaar de standaard vragen:
-Naam
-Kaartnummer
-Expiry date
-CVN
Uiteindelijk krijg je de tekst:
Nieuwe Raboreaders, Alle browserinstellingen, tijdinstellingen noem maar op.
De bank weet absoluut niet waar ze het over hebben Ik krijg o.a. te horen: "U moet ook niet gaan internetbankieren met uw creditcard". Tja dat doe ik ook niet, ik moet mijn Creditcard autoriseren met een token, en dat lukt juist niet.
Net 30 minuten bij de bank gezeten. Gehele betaling doorgenomen, ze "hebben het nog nooit gezien".
Is MasterCard SecureCode dan echt geimplementeerd zonder er over te informeren?
is er iets mis in beveiliging, is iemand bekend met dit probleem hoe krijg ik dit probleem aan het verstand van klantenservice?
CreditCard werkt overigens wel op de oude manier (die vodafone niet meer ondersteund dus ik zit nu even met een betaalprobleem)
Duidelijk te merken dat ze daar alle nieuwste technieken gebruiken van beveiliging. Zo wordt o.a. niet alleen om je wachtwoord gevraagd:
Bijvoorbeeld: StoomTrein3
Maar ook om "random" characters uit je wachtwoord, bijvoorbeeld 1,3,11 wordt: S03 (waarschijnlijk om Bots tegen te gaan.)
Enfin, nu kom ik dus bij CreditCard (MasterCard) betaling, krijg aldaar de standaard vragen:
-Naam
-Kaartnummer
-Expiry date
-CVN
Uiteindelijk krijg je de tekst:
Dit is gewoon standaard gebruik zoals "ideal" / "Internetbankier" stuff, en ik krijg het maar niet geautorisseerd.* For extra security, you now need to verify your credit card on your bank's website (who issued your credit card). Once that is complete, you will be returned to the Vodafone site and you will see your receipt and confirmation of purchase
* If you encounter any problems during this process, please contact your bank for help.
* Please click once on the Continue button below to complete your payment
Nieuwe Raboreaders, Alle browserinstellingen, tijdinstellingen noem maar op.
De bank weet absoluut niet waar ze het over hebben Ik krijg o.a. te horen: "U moet ook niet gaan internetbankieren met uw creditcard". Tja dat doe ik ook niet, ik moet mijn Creditcard autoriseren met een token, en dat lukt juist niet.
Net 30 minuten bij de bank gezeten. Gehele betaling doorgenomen, ze "hebben het nog nooit gezien".
Is MasterCard SecureCode dan echt geimplementeerd zonder er over te informeren?
(968) Signeercode is onjuist. Herhaal de berekening met de S-toets. Bij herhaling van deze fout kunt u contact opnemen met uw lokale Rabobank.

is er iets mis in beveiliging, is iemand bekend met dit probleem hoe krijg ik dit probleem aan het verstand van klantenservice?
CreditCard werkt overigens wel op de oude manier (die vodafone niet meer ondersteund dus ik zit nu even met een betaalprobleem)
20*350ZO45°