MIRC - .!@Request script

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 16:04
on $*:TEXT:/^[!@.](request)/:#:msg (Je nick hier) A new request has been applied! Check the Requests.ini file | notice $nick Thanks for your request! Our moderator will take a look at it soon. | writeini -n requests.ini $nick saying $2-
(Het is 1 lange regel met tekst)

Dit lijntje met tekst is voor MIRC Scripters. Ik weet niet of het goed staat maar dan verplaats je het maar :)

Het betekent dat je met: .!@request (request) een .ini file maakt met daarin de request. Deze is dan te vinden in Users/Appdate/Roaming/Mirc. Je kan ook je nick invullen dan krijg je een berichtje van je bot of jezelf dat er een nieuw request is geplaatst.

Het is misschien handig om een snelkoppeling van requests.ini op een plaats te zetten die niet als onzichtbaar is weergeven.

Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik snap het doel van je topic niet precies. Dit zijn zaken die andere scripters toch ook wel zelf kunnen vinden? Als iedereen hier meer handige stukjes scripts gaat lopen posten dan zien we straks door de bomen het bos niet meer ;) Mocht je echt wat geschreven hebben en wil je dat delen met de rest dan kan dat via [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV .

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet echt nut in dit topic? Ik zie geen vraag, ik zie geen discussiewaarde... En hoewel het vast voor een paar mensen nuttig zal zijn; als we allemaal onze scriptjes gaan plempen in nieuwe topics dan zien we straks door de bomen 't bos niet meer. Misschien maar eens kijken in [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV mocht je het nog willen delen; maar zorg dan wel dat je een beetje vertelt wat het nou doet, waar 't voor dient etc. want mij wordt hier in ieder geval niet duidelijk wat 't nou eigenlijk is/doet.

* RobIII mept Creepy

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.