Een paar dagen terug installeerde ik ConvertXtoDVD4, dit beviel niet echt en bij deinstallatie wilde het enkele zaken uit het register verwijderen. Perongeluk klikte ik de eerste op yes en de andere heb ik laten staan.
Echter sinds dien sluit Windows niet meer af.
Als ik afsluit dan verlaat ik wel mijn desktop echter op het scherm 'afmelden' blijft de computer hangen.
Opnieuw installeren van ConvertXtoDVD4 lost het probleem helaas niet op..
Het register laten herstellen met een register fix programma durf ik nog niet aan gezien dat ook flink kwaad kan doen en een betrouwbaar programma vinden erg lastig is.
Tweakers boot hier nog geen uitkomst (de FAQ is veelal nog op XP en Vista gebaseerd), google bracht me ook niet heel veel en de microsoft site ook al niet.
Misschien een tweaker die hier een goede tip heeft?
Overigens als ik de computer dan uit zet door de uit knop in te houden krijg ik geen meldingen van foutief afsluiten als ik windows weer opstart.
Ik draai Windows 7 Ultimate Nederlands 64bit.
Echter sinds dien sluit Windows niet meer af.
Als ik afsluit dan verlaat ik wel mijn desktop echter op het scherm 'afmelden' blijft de computer hangen.
Opnieuw installeren van ConvertXtoDVD4 lost het probleem helaas niet op..
Het register laten herstellen met een register fix programma durf ik nog niet aan gezien dat ook flink kwaad kan doen en een betrouwbaar programma vinden erg lastig is.
Tweakers boot hier nog geen uitkomst (de FAQ is veelal nog op XP en Vista gebaseerd), google bracht me ook niet heel veel en de microsoft site ook al niet.
Misschien een tweaker die hier een goede tip heeft?
Overigens als ik de computer dan uit zet door de uit knop in te houden krijg ik geen meldingen van foutief afsluiten als ik windows weer opstart.
Ik draai Windows 7 Ultimate Nederlands 64bit.