Vaag scoretel probleem

Pagina: 1
Acties:

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 10:02
Een reactie van de gebruiker "DaJan" in dit artikel: www2.tweakers.net/nieuws/16059 stond op score 0: Overbodig. Omdat ik vond dat er in het deel onder het [Offtopic] stukje in zijn post toch wel iets aardigs stond, heb ik het omhoog gemodereerd. Ik stuurde de beoordeling in maar de pagina opende niet. Na een minuut wachten drukte ik op 'back', stuurde opnieuw in. Kreeg de moderatiepagina waar gezegd werd dat één moderatie genegeerd werd omdat die al eerder door mij gemodereerd werd. Toen ik echter het nieuwsartikel weer opende stond de post nog steeds op 0: Overbodig. Ik klikte op de score om de moderatie historie te zien en toen zag ik het volgende:

Gepost door DaJaN Donderdag 8 Maart 2001 - 13:19 Score: 0 (Overbodig)

(blabla)

Beoordelingen: , -1: Overbodig+1, +1: Interessant, Totaal: 1 / 3x

Lijkt me dat er hier iets mis gaat. De score wordt aangegeven als zijnde '0' terwijl ik toch echt op '1' uitkom en ook zou die eerste '+1' volgens mij vóór de comma na "Beoordelingen:" moeten staan.

Het gaat dus hierom: www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=279333

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb ff gecheckt en de eerste moderatie kwam 36 seconde (!) eerder aan dan de beginscore van de posting. Dit zal wel te maken hebben delayed inserts die het moderatie verhaal wat bedraaglijker moeten maken voor MySQL, maar een verschil van 36 seconde is wel tamelijk dramatisch.

Beoordeling doet-ie nu ook sorteren op tijd zodat er nu "Beoordelingen: +1, -1: Overbodig, +1: Interessant, Totaal: 1 / 3x" staat zoals het hoort.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 10:02
Bedankt voor de uitleg, leuk te weten wat nou het probleem was. Hopen dat je fix dit soort dingen in de toekomst voorkomt :)

edit:
Ik heb trouwens nog even gekeken en hij geeft het inderdaad goed aan (de volgorde van moderaties), maar wat wel vaag is is dat hij de totaal score bovenaan (dus zeg maar naast posternaam en datum e.d.), de totaalscore nog steeds 0 is. Dit zal wel nog gerelateerd zijn aan het eerdere probleem en dus ook wel gerepareerd zijn inmiddels, maar ik dacht het toch voor de zekerheid nog maar even te melden. Onderaan de pagina geeft hij dus als totaal inderdaad een totaalscore van 1, maar bóvenaan de pagina wordt nog steeds Score: 0(Overbodig) weergegeven, evenals in het nieuwsbericht zelf.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy